Alla inlägg under mars 2010

Av sofie - 31 mars 2010 14:53

  
Är i stort behov av en sportbehå. Min gula XS håller på att bli för liten.. väääldigt för liten. När den är nytvättad gör den ont för den är så trång och när man ska ta av den efter ett svettigt pass så går den knappt av.  Måste köpa ny.. gärna i ett roligt mönster såsom denna.
149:- på HM

Av sofie - 31 mars 2010 14:45

Hej. 

Kom hem från skolan för någon timme sen.. jag drar till pappsen idag och städar. Men innan det kommer Eva hit. KUL! :)

Imorgon åker Mamma till Piteå och jag drar till syrran och sover som ni redan vet.. måste pussa Maja extra mycket ikväll så hon inte blir allt för arg på mig när jag åker ifrån henne imorgon.. åååh kommer sakna henne mycket. Visste inte att en katt kunde betyda så mycket..

Snart kommer det upp en "Visste du att" har inte kört en sån på länge så får väl börja med det nu när jag faktiskt kan uppdatera. :)/S 

Av sofie - 31 mars 2010 14:14

Feud SEK 599, Timeless - NELLY.COM
   

Ett par skyhöga klackar (15cm) och ett par sandaler. LOVE IT.
Har däremot bara köpt.. 2 par skor detta år.  *STOLT* Kan inte lova att de inte bli fler.. hihi   / shopaholic 

Av sofie - 30 mars 2010 22:42

Shit viiiiiiilkeeen daaaaaag!
Börjar med skola , riktigt dåligt alltså. Matteläraren har något emot mig och jag vill halshugga vissa ibland. Jag och Rebecca satte oss i matsalen och fick gjort några sidor i ett jobbigt häfte. Good job! Sen rullade dagen på.. och Svenskan träffade mig i ansiktet. G- på uppsatsen i de nationella provet. Are you kidding me?! Jag är såååååå besviken på mig själv.. vad är det här?! Dagen blev ju inge bättre när Engelskan började och vi behövde snacka engelska hela tiden, visserligen var det riktigt roligt men vad trött man blir. Jag satt och nästan sov på mötet jag hade efter. När jag kom hem vid 4 la jag mig i sängen och slockna. Sköönt, men sen kom syster yster och väckte mig kl 17.15 ? Vi tog ut katterna, lagade mat, åt och stack och träna med mamma. Jag tog i som en jäkel idag, ni skulle sätt mig! Känner mig fortfarande varm nu.. 3 timmar senare.

Men nu ska jag göra mig klar för sängen, nu blir det mer update eller.. ah några dagar iallafall. Påsklov snart... ååå vad jag längtar!

 GODNATT!!
 


Av sofie - 30 mars 2010 22:16

Tror ni jag tog några före bilder? NEJ. Dumme jävel, jag kommer ju ihåg att jag knäppte lite kort för ett tag sedan. Jahapp, dom är borta iallafall.
FÖRE
Ljus blå melerade tråkiga tapeter, med massor av hål i väggarna.

EFTER       

(Ostädat och snyggt haha ;) )

Speglar och shit ska också sättas upp, eventuellt ska jag slänga ut garderoben också. Puss/S

Av sofie - 30 mars 2010 08:19

Känner för ett riktigt fet mjukis tröja just nu.. som jag kan gräva ner mig i i skolan. Haha, jag är så slö idag. Det är ju faktiskt bara 3 dagar kvar till påsklov.   
 
Efter skolan får ni bilder..just nu så är bara sängen och skrivbordet rent och städat.. eller nja, inte ens de. Men ska städa klart allt efterskolan så ni får se mitt ursnygga rum!


  /S 

Av sofie - 29 mars 2010 19:35

Hello
Har nyss duschat av mig efter ett härlig bräda bas pass. Det är inte lika kul som aerobics men däremot är det grymt ansträngande för ben, mer styrka. Aerobics är mer kondition. Kulkul..

Om fyra dagar börjar Påsklovet och samma dag sticker jag till min syster Debbie och sover där från denna Torsdag till nästa Lördag. Ska bli kul och mysigt att fira påsk där. Inte för att vi firar den så mycket..

Imorgon är det Aerobics som gäller och kanske att någon vill gå på afro dans med mig i veckan? Ska försöka träna 3 dagar eftersom jag inte alls har så mycket plugg längre och jag känner att jag vill nå mina 48 kilo snart! Eller iallafall att jag bli lika smal som jag va när jag vägde 48.. jag kan ju väga mer eftersom jag bygger lite muskler också. Yeahyeah.

Nu tänkte jag ta en macka.. istället för att sitta och småäta på mammas GODA godis. Ha det så bra.. och idag är mitt rum klart så ikväll/imorgon får ni se före och efter bilder.. på mitt rum och på min klippning!:)

Av sofie - 28 mars 2010 13:51

hej sötnosar
Gårdagens kväll var helt OK. Jag är väl inte riktigt på humör för någonting nu. Eller jo en riktigt mysig filmkväll med mina systrar. Jag är trött på allting.. jag vill lixom vara för mig själv på ett sätt.. men ändå vill jag ha någon hos mig hela tiden. Någon jag litar på och vet att jag kan vara mig själv hos. Har ingen.. och jag har väl inte försökt någonting annat. Jag är trött på att släppa in folk i hjärtat som sedan bara gör mig ledsen och sårad. Vissa är så bra på att ljuga.. så de är helt sjukt.

Nej.. nu ska jag sluta skriva tråkigheter.. skönt att släppa ut det ibland.

Idag händer inte ett skit.. tänkte åka till kyrkan men de är ett extra långt möte idag som jag inte orkar. Inte idag iallafall. Ska försöka åka nästa söndag, kanske hänger med Mamma till stockholm annars.

Man mår sämre ibland och det är bara för alla att acceptera. Jag ser fram emot det här året. För jag tror de kommer bli hur bra som helst. Men för att verkligen uppskatta bra saker kanske man måste gå igenom dåliga ibland.

Ett stort + till min älskling idag
och ett - till Anna och Deborah som jobbar.. men man måste ju överleva right?
Någon som har jobb till mig?!

Puss/S

Ovido - Quiz & Flashcards