Alla inlägg under augusti 2011

Av sofie - 31 augusti 2011 22:08

Hello!
Är lite dålig på att ta bilder, så det kommer inte världens roligaste uppdateringar. Får försöka ta med kameran imorgon.

Idag åkte jag iallafall hem till Evelina och Amanda efter skolan med Felicia och Sophia, flummade runt som vanligt. Kom hem nu på kvällen och ska till Jakob imorgon. Saknar honom så mycket, var så länge sen vi var påriktigt och bara tog de lugnt och gosade. Behöver minst en sån kväll i veckan! Iallafall varannan vecka. Fick någon sånhär kär-känsla i magen, små fjärillar som vaknar till liv. Får sånt ibland, som om jag är kär igen.

Imorgon ska vi ut och käka innan vi åker till honom. Blir antagligen vårat favoritställe Ruffino, sjukt gott där! Han är världens bästa för mig, det vet jag. Vi har verkligen växt ihop på senaste tiden och han har verkligen blivit den perfekta killen för mig. Jag ska gifta mig med honom, få barn med honom, skaffa en vovve, köpa hus, bli gamla tillsammans. Hoppas det iallafall, om inte det händer blir jag chokad. Kan inte se en framtid utan honom.
Han är hela min värld!
  kärlek ♥

bla

Av sofie - 30 augusti 2011 17:06

Hej
Är sjukt trött, ska nog försöka packa en låda sen börja på maten med mamma. Fick hem mitt nya skal idag, yey!
   
Måse plugga matte också... oh no!


PUSS 

Av sofie - 29 augusti 2011 20:18

Tog mig tillslut i kragen och klickade hem högtalarna. Har haft min systers i något år nu, dags att köpa nya nu när jag snart flyttar. Längtar tills jag får in nästa lön, då är det IKEA som gäller!! :)
   
Gjort mig av med 6000kr på några dagar, inte dåligt!

Av sofie - 29 augusti 2011 19:30

hello!


Rök fri dag 1.
Japp, nu ska jag sluta. Rökte mina sista cigg idag (bortsätt från fester, det går inte att vara utan då). Har med mig Amanda, Evelina, Bello och Jahsmine som också ska sluta röka. Fan nu ska jag klara det! WIHO! :)  
Vad har jag annars gjort idag? Ingenting, ska försöka packa yttligare en låda. Flyttar ju faktiskt om nästan en månad.
Sen ska jag snart ta hål i naveln också.
Sen om några månader
-gör jag min första tatttooo!
-fyller jag 18 jävla år!!!
-åker jag utomlands för första gången!
Fan vad jag längtar, 2012 ska bli sååå jäääävla bäst! :) 


Här är mina betyg också frästen, är jättestolt som fick MVG i svenska. GRYM JU!
   lite ledsen att jag inte fick mvg i samhäll, :(


Av sofie - 28 augusti 2011 21:47

Hej!

Nu har jag äntligen köpt en mobil!
 
Sen beställde jag skal till den idag, hoppas det kommer snart. Håller den med två händer hela tiden för jag är så rädd för att tappa den haha. Billig och bra mobil iallafall! :)

Idag har jag varit med älskling, vi har inte varit på över en vecka. Helt sinnes, kommer ihåg i början när man knappt klarade en dag utan varann. Imorgon börjar han högskolan, känns lite skumt att han bara är 19 år och börjar högskolan. Han är duktig, det skulle jag aldrig orka. 

Nej dags att sova, imorgon börjar skolan på riktigt. Gäller att vara på topp tills dess! :)
 

Av sofie - 27 augusti 2011 22:42

Hej!

Har spenderat dagen med min älskade mamma. Eller nej, jag övningskörde lite med Ralph också. Svettades som en gris av värmen och av att nervositet. Har ju inte kört på nästan hela sommaren! Behöver köra mycket nu när de bara är några månader kvar tills jag ska ta körkort. Siktar in mig på mitten av mars 2012. Klarar jag det? JA!


Jag och mamma har iallafall köpt lite pizza och ätit godis nu på kvällen, legat och snackat och bara trivits med varandras sällskap. Inte långt kvar tills jag flyttar ut nu, drygt en månad.
Min fina mami! 

Imorgon ska jag åka en sväng till Elgiganten/MediaMarkt, ska kolla mobil. Sen kommer Jakob hit, vi ska nog mysa vi med. Har tagit de lugnt hela helgen, så jäkla skönt! Ni anar inte vad trött jag är efter denna skolvecka. Äntligen får jag slappna av. Nästa vecka är det dock allvar, då börjar alla arbeten och riktiga lektioner.

 

Av sofie - 26 augusti 2011 17:09

Hej!
Har inte mycket pengar kvar nu, att de kan ta så kort tid att spendera pengar men så lång tid att tjäna in dom. Jises..


Det här nytt iallafall!

USA bikini. Ursnygg, den var ganska stor men det blev bättre när man tog bort bröstinläggen.
   
Smyckes-hand
   
Smyckes-träd, 50 kr hur billigt som helst!
   
vanlig mysig grå tröja, (nu slipper jag sno jakobs)
   
Jeans 199kr
   
Ring (långfingret)

Sen köpte jag baslinnen, underkläder (var verkligen på tiden!) och en kofta. Orkade inte ta bilder på allting, får visa det någon annan dag. Bästa köpet idag var lätt smyckes-handen. LOVE! 

Dags att ta något att äta, är vrålhungrig.  

Av sofie - 24 augusti 2011 21:57

Nu är den äntligen påväg hem till mig!
 
Har redan några saker inplanerat 2012
- skaffa körkort för att:
- åka på roadtrip med mina underbara tjejor!  
- åka utomlands (for the very first time!) 
- peace and love!
Längtar redan, äääälskar att ha saker att längta till, måste typ ha det nu på hösten. :P


Åt för två timmar sen,  hade en lång pratstund med mamma<3 och kollat på tv en timme. Dags för mat igen, sen ska jag sova om jag inte hinner slocka innan jag kommer ner för trappan haha.

Friluftsdag imorgon, intressant!



PUUUUUUUSSSilipuss 

Ovido - Quiz & Flashcards