Alla inlägg under mars 2010

Av sofie - 20 mars 2010 16:58

Älskling kom idag vid 12.. lägger upp en söt bild på oss imorgon:). Ska snart till E-tuna.

Detta ska jag ha på mig:
Randigtröja
Leggins
Converse med liten klack (jag är kort!)
Svarta runda örhängen och pilotglasögon.
PUSS/S 

ingen mer update idag.. kommer hem vid 1. 

Av sofie - 20 mars 2010 11:44

En vacker sommar outfit från.. HM! Börjar jag bli lite tjatig?
Jag älskar HM så det spelar ingen roll. Har i alla fall beställt hatten och linnet.. lite vågat att beställa hatten.. men det är skitsnyggt så jag gör det ett försök. Den kommer från Herr avdelningen för alla som undrar. Jag bara längtar tills jag kan sätta på mig en sån här snygg och skön outfit. Snön smälter fort och snart är våren här!
   Kommer du våga bära hatt i sommar?/S

Av sofie - 20 mars 2010 11:32

Hejsan!
Drömde ännu en konstig dröm inatt.. jag vaknade upp väldigt varm och ont i huvudet. IGEN. Gick över ganska snabbt men annars har jag haft en jättebra morgon. Stått och hittat på låtar och sjungit för mina katter. 

Har nyss gjort mina ögonbryn fina.. eller njaaaaaaaa. Ganska fula, mamma köpte en såndär trimmet så jag råka ta bort lite för mycket.. hihi. Men de växer ut snabbt så får jag tillbaka min fina form igen.

Jakob borde komma snart och sedan vid 17 drar jag till Eskilstuna och åker på Avatar. Mysigt. Blir kanske någon outfit senare idag.. vi får se om jag orkar.

Vad ska ni göra idag? /S 

Av sofie - 19 mars 2010 22:44

v.11s höjdpunkt!
Mina systrar
En så otroligt viktig del i mitt liv, mina underbara systrar. Ni känner mig bättre än bäst. Ibland mer än vad jag själv gör. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni vet hur mycket ni betyder och hur mycket jag älskar er.
Ingen kan slå systrarna Hansson!
 
   

 

Av sofie - 19 mars 2010 22:12

Nyss kollat klart på solsidan. Min katt ligger i mitt knä och blinkar åt mig. På kattspråk betyder det "jag tycker om dig".   


Varför jag ska försöka ta det lugnt med bloggandet:
Jag känner att jag måste ta det lugnt med bloggandet just för skolans skull. Jag vill verkligen satsa det här läsåret så jag sedan kan ha en underbar sommar och känna att jag fullföljt mitt mål. Att känna nu, sista terminen i högstadiet att jag börjat tappa suget och orken gör mig galen. Jag ska inte ge upp. Inte nu när det är några få månader kvar. Jag vill, ska och kan satsa allt jag har. 


Mina betyg ser ut som så här just nu:
SO: MVG
SY SLÖJD: MVG
TEKKNIK: MVG
NO: VG
BILD: VG
MUSIK: VG
SVENSKA: VG
MATTE: G
ENGELSKA: G
IDROTT: G

HEMKUNSKAP: VG
=255p

Jag är rätt nöjd.. vill ha VG i engelska som jag hade i 8an. Nu har vi dock bytt lärare och hon gör mig bara förvirrad. Eller så är jag inställt på en jobbig lektion innan jag går in i klassrummet. Nej.. skolan är bara jobbig just nu. Men det ska bli bättre. Ska vila upp mig nu under helgen och slappna av. På måndag är det en ny vecka och då tar jag nya tag. kramis/S
 
(Jag och min underbara syster Eva som hälsade på idag)

Av sofie - 19 mars 2010 17:00

Hejhej.. tråkigt väder.. tråkig dag.

Eva åkte hem för några minuter sedan.. och nu sitter jag här och ska spendera fredags kvällen med mig själv. Fy vad tråkigt. Alla är upptagna redan och har massor att göra. Får väl ägna lite tid med min katt.. för jag känner inte för att gå någonstans idag. Vill bara ha någon att mysa med.

Imorgon är det lördag och då ska jag till Stockholm och se Avatar i 3D ska bli en häftig upplevelse. Nej men nu ska jag gå och göra.. ingenting. Kanske bakar (n*ger) bollar - tycker det är töntigt att man inte får kalla dom det längre. Alla fattar ju att de inte är riktat mot dom. Ååh. Jag ska fortsätta kalla dom det.. eftersom alla fortfarande får säga vitlök ska jag bannemig få säga neg*r bollar.

Nu blev jag riktigt sugen på det. Ska nog ta det lugnt med blogganet ett tag tills sommaren kommer. Seeya /S

Av sofie - 18 mars 2010 22:18

Gick på step1 idag.
Gick det bra? NEJ!
Han berättade i SLUTET att dom som gillar aerobics tycker oftast att brädan man använder bara är i vägen.
Tyckte jag det? JA! 
Jag stod bara stil och rörde på mig i slutet. Snurra när man skulle snurra i stort sätt. Jag gav upp, jag gillar de inte men jag gjorde det. Från och med är det Aerocibs och bräda enskilt inte ihop. Men de va ändå bra att jag provade tycker jag.

Nu tänkte jag ringa Jakob.. tänk att vi snackat nästintill varje kväll i 2 år. Vi borde ha värsta strålningarna. ack ack!

kramis/S 

Av sofie - 18 mars 2010 22:07


I löve them.   

Ovido - Quiz & Flashcards