Alla inlägg under juli 2011

Av sofie - 28 juli 2011 21:35

 

Hello!
Har varit på stan hela dagen känns det som. Jag, Evelina och Jahsmine shoppade lite. Tog oss en liten picknick mitt i stan och mitt i blåsvädret med lite spicy. Handlat har jag också hunnit med, damsugat upp lite fler bananflugor och så vidare. Hämtade mitt paket hemma hos Anna också. GISSA VAD. Dom skickade fel hår..bajs. Så imorgon ska jag ringa ochsnacka med rapunzelbajs.com. Då kommer väl håret nästa vecka -.- Tog mig en myskväll med Evelina och snart ska hon åka. Då tänkte jag försöka sova, ska upp tidigt imorgon och jobba. Sen kommer min älskling, mysmysmys! <3

Av sofie - 26 juli 2011 23:40

Hejloj!

Haft en jättebra dag. Vaknade upp imorse, städade, tvättade o.s.v Drog till stan och träffade Jakob vi shoppade lite och åt god sallad på vivaldi. Träffade på Moa, och gjorde sällskap med dom i 3 timmar i väntan på Evelina (min sega sötnos). Träffade på Anton, Jennica, Adam och Axel också. Köpte en bh och Mascara. Sen åkte jag och Evelina hem till mig. Vi har tagit de lugnt, BOWLAT :O:O(eftersom solariumet var stängt) lagat mat och hamnat i matkoma. SAKNAT den jäkeln så jäkla mycket, så underbart att träffa henne! Nu ska jag lägga mig och sova hade jag tänkt. Snart kommer mitt hår!! :D
   Jag och Jennica från idag! 


PUSS

Av sofie - 26 juli 2011 09:22

Vad jag  drömmer mardrömmar hela tiden.. inte kul. 

Ska bära ner all tvätt, slänga in en tvätt och sedan äta frukost. Sen blir det att damsuga rummet för att sedan ta mig en dusch. Stan med Jakob runt 12 och Ewe kommer också runt 15. Solning och leta frisör står på min inköpslista idag. :) 
   
bild från Gotland 

Av sofie - 25 juli 2011 21:29

             
Några fler bilder, tog inte alls mycket bilder där uppe. Kommer väl upp lite då och då. Här är några stycken iallafall :) 

Av sofie - 24 juli 2011 23:51

Äntligen har jag bestämt mig, typ till 95%. Jag ska skaffa löshår igen. Japp, ni hörde rätt! Det blir microringar eller clips, har inte bestämt mig än, men någonting utav dem. Jag ska få långt hår igen :D

     
2008, när jag hade löshår förra gången. :) 

Nu måste jag bara åka till frissan färga håret till önskad färg, beställa löshår, sätta i löshåret klippa till det. KLART!

Av sofie - 24 juli 2011 21:15

HEMMA!

Är lite glad nu, får sitta här och tralla med min högsta musik göra vad jag vill och gosa med katterna! Njuuut.

Har såklart haft en härlig vecka i Gotland, men nu är jag mest glad över att vara hemma. Får se vad jag ska göra imorgon. Sugen på att ta en tripp till stan nu när jag får så mycket pengar... vi får se vad som händer :)

   bild från huset vi hyrde! :)

Av sofie - 21 juli 2011 10:59

Hello!

Har inte bloggat eftersom internett är ganska segt här nere, men nu får ni iallafall ett inlägg!

Hitintills har vi badat, åkt till ett vattenland, spelat äventyrsgolf, hälsat på kusiner, ätit god mat, ätit gottgott, dödat massa flugor, spelat, ätit, ätit, ätit och åkt fel massor med gånger. Här har ni lite bilder från olika dagar. 
Tofta strand, jag och älsklingengod mat på toftastrand!  längst ner på gotland  planking haha?
 
krukmakeri, MIN kruka! :D  
Min kamera var död tills igår, så har inte alls hunnit ta många bilder.

Ses när jag är tillbaka igen!
PUSS 

 

Av sofie - 16 juli 2011 13:27

Hello!

Om några minuter ska jag ta bussen ner till stan för att möta upp Evellna. Vi ska luncha någonstans och prata som vi aldrig gjort förr. Det kommer att ta ungefär 2 veckor innan vi ses nästa gång vilket betyder att vi verkligen måste ta vara på våran dag idag! Kommer sakna skiten ur alla här samtidigt som jag kommer njuta av varje sekund i Gotland. 
   
Vet inte om det finns internett därborta, men om dom inte har det så ses vi om 1 vecka! PUSS 

Ovido - Quiz & Flashcards