Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie - 31 oktober 2011 22:28

 

Baby it's you. 
You're the one I love. 
You're the one I need. 
You're the only one I see. 
Come on baby it's you. 


You're the one that gives your all. 
You're the one I can always call. 
When I need you make everything stop. 
Finally you put my love on top. 

Av sofie - 31 oktober 2011 21:58

Nu är jag riktigt trött på att köra bil!
Så här såg min eftermiddag ut:
Pettersberg - Bäckby1 - Bäckby2 - MediaMarkt - IKEA - Maxi - Bellevuy - Västeråshallen - Pettersberg - Bäckby3 - Bäckby4 - Max - McDonald´s - Bäckby2 - Bäckby3 - Pettersberg
Jag och Jakob är helt enkelt ganska trötta på att åka bil idag, tror vi åkte i 3h sammanlagt på ungefär 5h.

Nu ska jag packa upp min IKEA kasse, sätta upp en lampa lägga in lite grejer i köket. Försöka planera vart jag ska sätta mina hyllor och sen ska jag sova.

Imorgon bär det av mot jobbet 11.30-17, kanske tar en tur på stan och kollar om jag hittar något skoj. Annars åker jag bara hem, hälsar på Kelly och Danne eller någon annan för att vara själv är nog de tråkigaste som finns usch! 

Av sofie - 31 oktober 2011 14:34




Tog mig tiden att sätta på mig mina kläder jag fått från Nelly, så här är allting! 
  
Det ska vara helt stängt vid axelbladen, men det går inte att knäppa själv så nu fick de bli såhär :P

- Svart spetsklänning från nelly, spräckte sömmarna på två ställen när jag försökte få på mig den. Det svarta tyget under spetsen är jättetrångt medans själva spetsen är stor. Får fixa till det någon dag. Ska sy upp, sy in!  
 


   
Detta tyg är jäääätteskönt, behöver dock sy in denna klänningen också


Mina favoritskor! Skitsvåra att gå i och fick nästan skavsår efter 15 minuter men annars, LOVE<3
 

   

Sitter jättebra, dock liite genomskildnig, men HEJ hudfärgade underkläder! :)
 


Underbara mjukisskor! :)  

Av sofie - 31 oktober 2011 09:27

Gårdagen blev lite sådär, Jag och Jakob fick däremot lägenheten i kolbäck! 

Så imorgon åker vi dit och kollar runt lite. (dock tackade vi nej, för båda två var osäkra). Men då vet vi iallafall att det är enkelt att få där, vi har ju faktiskt 20 ködagar, det är ingenting och ändå får vi lägenhet haha..
Blev lite annat kaos igår också, blev väldigt skitarg för en grej som jag  är sjukt trött på. Hatar när människor som inte är min familj försöker styra över mig ändå. Usch.. Längtar tills jag och jakob får vårat eget place så inga regler behöver följas...

Ska snart till jobbet jag och Evelina tar de lungt och lyssnar på musik. Hon tar tåget hem kl 11.15 och jag börjar jobba 11. Så de blir perfekt! :) Efter det kommer Jakob hit igen, måste plugga matte ligger en hel vecka, alltså typ 40 sidor. Grattis! Hoppas vi kan klämma in IKEA och Maxi om han nu får ta bilen. 

PUSS 

Av sofie - 30 oktober 2011 12:52

Galen kväll igår. Här kommer lite bilder:
           
Tänkte ta mig en tur ner till tvättstugan, få lite vuxen poäng och boka tvätttid. Handla lite mat + lit gott och sen åka över till Kelly och mysa! Så härligt att ha brorsan och hans fru så nära. Sen åker jag hem när min "hugh heffner" är påväg hit så ska vi mysa heeela långa kvällen <3. 

Men innan så måste jag få i mig lite frukost, dör av hunger och törst.  
PUSS 

Av sofie - 29 oktober 2011 08:45

Bilder säger mer än 1000 ord :)

Så här såg jag ut under kvällen - Grekisk Gudinna!
   


-

             




Blev en tidigt kväll, la mig runt 22.30 Somnade med nästan en gång. 
Snart tänkte jag börja smink mig och äta frukost, efter det blir de 3 h jobb, jätteskönt! :) 

Av sofie - 26 oktober 2011 15:47

Helloj!

Är heeeelt slut i kroppen, tänkte ta mig en liten tupplur innan evelina och amanda kommer hem. Dags att börja nu kanske! Bäddar ut  soffan idag också för Sana ska sova här ikväll, mys!

Tror jag ska baka lite chokladbollar, kan inte bestämma mig... gaaah..
Nej nu tar jag mitt mellanmål sen ska jag faktiskt sova, jag håller på att bryta ihop. Har fan inte sovit bra på två nätter, och jo tack jag vet att de inte är så mycket. Men nu är det så att jag är jättearg och irriterad när jag blir trött och hungrig. Mina humörsväningar gör mig arg på mig själv, så riklig sömn behövs!

PUSS
(Börjar bli helt skolgalen, nellyrean har gjort mig pank!) 


 snygga skooor!! :):) alla under 500-lappen. SJUKT billigt. 

Barbara SEK 269, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Exclusive Jennie SEK 150, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Nia SEK 404, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Av sofie - 25 oktober 2011 21:18

 

Ovido - Quiz & Flashcards