Alla inlägg under maj 2010

Av sofie - 31 maj 2010 23:12

Tror jag är laktosintollerant, inte bra. Sen fanns de inte så mycket mer att skriva. Hihi - puss och godnatt på er!:)

Av sofie - 31 maj 2010 22:48

  

Yttligare några grejer jag beställt. :) Behövde en svart klänning och denna gick på 50 kr så de va inge snack om saken. Jumpsutien har jag redan i svart och ville ha en till i randigt!


Pallar inte att jag berättar för mamma varje gång jag INTE köper någonting och kräver beröm av henne som att de är något sorts beroende. Hahaha. 

Av sofie - 30 maj 2010 22:58

hellow boys and girls


Idag var det morsdag, och vi firade såklart mammsen. Hon fick en klänning, ett halsband och en sjal av oss tjejer. Vi bjöds även på köttfärslimpa, potatis och brunsås. MUMS. Sen jobbade jag, gick helt OK. Och nu lyssnar jag på TRAIN som jag är helt förälskad i. HAN ÄR SÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  .

  bild från fredag 

Av sofie - 30 maj 2010 22:30

Biasia SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommer att matcha dessa snyggingar till en snygg (svart?) klänning på avslutningsmiddagen. :)

Av sofie - 30 maj 2010 11:14

IDIOTER!

   

Av sofie - 29 maj 2010 23:45

såhär såg min lördag ut-

gå på stan med anna, 

gå på marknaden med sofia,
och sen med eva,richkard och jakob.
efter de skulle jag hem till jakob


såhär blev min lördag-  

gick på stan med anna
åkte hem till anna, såg film+godis

åkte hem var social
och sen stack jag hem till jakob 

Av sofie - 29 maj 2010 23:00

här får ni lite härliga bilder från i fredags när vi hade spexfoto. Det fanns 3 olika grupper
- hippies
- töntar/fjortisar

- bönder                       

Av sofie - 27 maj 2010 21:49

Vilken bra dag det blev ändå! Förvänta mig det värsta och så blev den så bra ändå. Sålde för runt 3500:- på jobbet, vilket jag personligen tycker är bra för att vara jag som jobbat i bara 1 månad. Sen hämtade jag HM paketet efter det, är SUPERDUPER nöjd med allt - förutom att dom skicka ett linne i leopard fast jag ville ha ett randigt, funderar på hur jag ska göra med det. Men underkläderna, jumpsuiten och bikiniöverdelen satt perfekt! 


Jag är så glad så jag tror jag spricker snart, imorgon är det däremot spex foto jag faktiskt inte ser fram emot, har inget att ha på mig. Hittat en skjorta en sålänge, sen kanske jag får låna jerrys arbetar byxor, vi får se. Sen ett par stövlar så ska jag få låna en keps av min fine vän Simon. 


 Nej, nu gör magen ont. Den bokstavligen skriker efter mat och imorgon händer det mycket
bowling, spex, stan, kanske marknad, och party 



  STOR    

Ovido - Quiz & Flashcards