Alla inlägg under mars 2010

Av sofie - 22 mars 2010 13:27

Coola grejer från MONKI. Börjar tycka om dom ganska mycket. Dom har ganska ovanliga kläder..
   

Av sofie - 22 mars 2010 13:04

Dagen har varit helt OKEJ. Solen lyser och de flesta är glada.. även jag. Men skolan gjorde mig lite småtjurig. Har börjat fått problem med Matte eller något. Jag förstår inte, matten har ALDRIG och då menar jag ALDRIG varit så svår för mig  som den är nu. Jag har inte så svårt för nya saker. Men nu ska man ju kunna allting vi inte fått lära oss i 6,7 och 8an som vi ientligen skulle veta då. Jag lärde mig till exempel att ställa upp tal för någon månad sen. Alla lärare säger olika.. och vissa säger till och med fel. Jag är trött på det där. Vad får vi för j*vla lärare ientligen? Anställer man vem som helst eller? 
Jaja, back to the good part. Jag ska klippa mig idag, bort med allt slitet! Får se hur kort det blir.. hade tänkt mig 5 cm kortare. Blir i E-tuna eftersom Västerås inte har så bra frisörer.. eller jo de har dom säkert.. men ingen jag fastnat för. Ska sova hos Pappsen idag och städa där. Träffar syrran på köpet.. ska bli skoj.

Nu ska jag ta nått gott att äta. PUSS/S 

Av sofie - 22 mars 2010 12:28

Dagens outfit, hatar att ta outfit bilder.. blir sämst på dem! Men här får ni några ändå! Tog även fram pilot-glasögonen jag kommer använda flitigt i sommar/vår. Har äntligen börjat använda skorna jag köpte i Januari, love them! Däremot är det inte så skönt att höra hur klacken sliter mot allt grus.*knirknir*
   (bjuder på en liten dubbelhaka!)

Av sofie - 21 mars 2010 14:44

Av sofie - 21 mars 2010 11:59


Dagens outfit.. om det var sommar. 

Av sofie - 21 mars 2010 10:40

Åkte till Stockholm igår med Pappa, Eva, Ralph och Debbie. Vi kollade på Avatar i 3D. Synd att inte Jakob va där.. han missade inte bara 3Dn utan dom 10 sista minutrarna när han såg filmen. Men too baad för han. JAG SÅG DE IALLAFALL:D.

Filmen var helt klockren.. och nu kommer jag inte klara av att se filmer utan 3D. LOVE IT!

Rekomenderar starkt   

   (Eva, Deborah och Ralph.)

Av sofie - 21 mars 2010 09:58

Sitter och försöker fixa min LG. FAN! Ni vet där man stoppar in laddaren.. den är sönder där. Jag vill ha den mobilen, men måste hitta ett sätt att ladda den på.. Ingen som har en LG som möjligen skulle passa mitt lilla batteri?

Annars då, jo nu såhär tidigt har ingenting hänt. Kollade på Avatar 3D igår, jag säger bara WOW! Alla som sett den utan 3D har verkligen missat något. Drar nog på fler 3D filmer när jag har råd. Alice i underlandet kanske?:)

Nu måste jag få igång den här mobilen. Det är inget fel på den ju.. tror ni man kan lämna in den någonstans så att någon fixar den fast den inte är köpt där? ååh, hjääälp?/S 

Av sofie - 20 mars 2010 18:13

Pappa har en ny jobbdator..    

Ovido - Quiz & Flashcards