Alla inlägg under mars 2010

Av sofie - 15 mars 2010 14:03

  


Kavajer i alla olika storlekar och färger. Tycker plagg börjar bli som en personlighet lite. Jag menar det finns pyttesmå åtsittande kavajer och även stora långa. Man sätter på sig det man tycker är snyggt och det man föredrar (såklart). Jag vet inte riktigt vad jag föredrar men av dessa 4 kavajer tycker jag 2a kavajen från vänster är snyggast. Den med lite jeanstyg som är tight men ändå lös. Mmmm love it!


Vilken kavaj föredrar du och vad tycker du om denna trend? 

Av sofie - 15 mars 2010 13:32

Nu har jag varit i skolan. Matten var jättesvår. Behövde hjälp på varenda tal. F***n. Nu sitter jag här.. drömmer mig bort i fantastiska vårkläder. Kanske slänger upp en outfit snart. Jag är helt kär i en skitsöt väst på Ellos. Kolla in lite senare så :)
Puss/S 

Av sofie - 15 mars 2010 10:06

Lindex Shop Online - Bustier
Lindex

Det är skitsnyggt att bäta en buister under en högmidjekjol med en kavaj över.. jag fullkomligt älskar denna buister trenden som håller på att kicka igång. Blir ett måste i vår!
Vad tycker du om denna buister trenden?

Av sofie - 15 mars 2010 08:33

FRÅGA:
Vilka bloggar läser du ?
Dom jag följer flitigt är Kenzas och mina systrars bloggar. Dom tycker jag också är roligast. Jag kan givetvis klicka in mig på andras bloggar genom komentarer osv. Om jag fastnar för dom lägger jag in dom i min bloggmapp. Så där finns ungefär 15 olika bloggar jag tycker om bl a mina kompisars bloggar.


undrar du över något annat är det bara att skriva i min gästbok eller lämna en liten snygg komentar. PUSS/S 

Av sofie - 15 mars 2010 08:16

Hej hej
Vaknade för exakt 18 minuter sedan.. kl 8 alltså. Jag är utvilad och har inte ont i huvudet som jag oftast brukar ha. Jag börjar skolan kl 9 men eftersom jag tänker plugga hemma i förmiddag så är det så enkelt som att jag bara sätter mig i datan igen vid 9. 


Efter lunch drar jag till skolan och tar fram matteböckerna, vi har algebra och det måste jag ha hjälp med.


Sen vid 17 tror jag det var ska jag och mamma dra till friskis och svettis och gå på bräda bas. Ska bli kul. Dock har min träningsverk inte släppt helt än.  


Tycker ni ska börja komentera mer.. skriv bara nått.. vad ni tycker. Det blir så himla tråkigt att blogga om man känner att ingen bryr sig eller vad man ska säga. Jag ser ju att ni läser.    


 /S

Av sofie - 14 mars 2010 22:23

Så nu har jag gjort en liten budget till England.. 11 000 kr ska jag spara.. eventuellt lite mindre haha.. hoppas på sommarjobb nu då! 
 
Hur har det annars varit idag då? 

Jodå.. jag har tacksam för den familj jag har och den underbara pojkvännen som jag tackar för varje dag. Jag har så svårt att ha en tilltro till människor och på det sättet vill jag inte komma någon nära. Det är jobbigt, f*n vad det är jobbigt.

Av sofie - 14 mars 2010 22:10

Jag vet inte om det är jag som går och bär på otur eller har alla bloggsajter problem? 
blogspot : Alla funktioner fungerade inte så som komentarer osv
devote : uppladdandet av bilder gick knappt och varenda gång man loggade in hade man skrivit "fel" lösenord
bloggplatsen : menyn hamnar helt plötsligt under alla inlägget


snart slutar jag blogga och börjar skriva dagbok istället 
   för bloggandet

Av sofie - 14 mars 2010 20:34

Nej. Det är söndag. Jag har rört mig ifrån datan till tv hela dagen. Min ohälsosamma dag är just söndag. Och nu...när jag varit så dryg hela dagen så tänker jag faktiskt gå och baka kladdkaka efter wipeout. GUD VAD GOTT! När man inte rör på sig kan man lika gärna äta något onyttigt också.


Säger bara.. helt plötsligt fick jag färre läsare. Hur fasiken gick det till? 

Ovido - Quiz & Flashcards