Alla inlägg under mars 2010

Av sofie - 18 mars 2010 21:53

Okej men nu är det faktiskt slut på ändringar. Jag lovar!

FÖRE:

EFTER: (glömde lägga dit korallkjolen)Jag bytte till en billigare jacka och la dit t-shirten och hatten.

Av sofie - 18 mars 2010 15:35

Jag har med i en tävling hos denna tjej, rösta gärna på mig. 


Skulle ni vilja att jag fixade en liten mini tävling?/S 

Av sofie - 18 mars 2010 15:33

Jag orkar helt enkelt inte blogga idag.. eller göra några intressanta inlägg. Är bara sugen på en stor mjölkchoklad eller smarriga chokladbollar. Mitt huvud vill ha socker. Så det är bäst att jag springer ner och tar ett glas oboy. 

Hade!/S  

Av sofie - 18 mars 2010 09:02

Åker på BIO snart med årkurs 9. Mysigt. Jag och Elin tar bussen om en liten stund. Har faktiskt sminkat mig lite idag. Mascara och pytte fondation. Det är ju ändå molnigt och tråkigt.
Slänger upp en outfit bild senare. Puss/S 

Av sofie - 17 mars 2010 20:42

Vaknade som sagt med huvudvärk idag, men den gick över efter dom två TREOn jag tog. Vid 4 hämtade vi upp Jakob och åkte och handla. Jag fick en rosa vattenflaska (överlycklig) och en rosa fotfil. Sen åkte vi iallafall hem och la oss i sängen. Har lite träningsvärk i ryggen efter igår. Konstigt. Har inte gjort nått speciellt idag om jag ska kortfatta det MYCKET. Men det var skönt att träffa Jakob i alla fall.

Planerar inför sommaren nu, det känns så himla härlig. Hoppas på sommarjobb nu då det kommer bli en Englands resa, då vi kommer shoppa och UPPLEVA saker.

(nyårslöfte).

Om jag skulle få sommarjobb i Norrbotten spenderar jag några veckor av sommaren där. Men jag hoppas på att få något i Västerås. Jaja, nog om jobb. 


På lördag drar jag till Stockholm och ser Avatar. Ska bli awesome!
Har ni sett den? /S

 

Av sofie - 17 mars 2010 20:26

Jag ändrade lite i min beställning... igen. La till en munktröja som kostade 99:-, orginalpriset var 249:-. Ska väl ha den när jag tränar.. eller ja.. något sånt. Blir kanske lite varmt. Sen beställde jag en scarf och tog bort spetstoppen.   
  

Av sofie - 17 mars 2010 13:05

Idag har jag på mig 
mjukisar - skoldress
linne - HM
tofflor - från mormor
+ slarvig inbakad fläta
(ursäkta den fina sträckningen men ni måste ju se min tröja!)
    
Mys mys! /S

Av sofie - 17 mars 2010 12:56

Snygga skor från Halens, älskar dekorationen. Lite billigare och dom hade varit mina.

(klicka på bilderna för att kommat till sidan)

Ovido - Quiz & Flashcards