Alla inlägg under juni 2011

Av sofie - 30 juni 2011 10:42

Hello!

Vaknade precis av min huvudvärk.. får hoppas den går bort snart. Igår somnade jag och Evelina vid halv 3 fast vi la oss 1 och beslöt oss för att sova då. Vi låg och snacka och hon smörjde in min rygg som blev bränd och det sluta med att vi låg och masserade varann tills vi i stortsätt somnade. Idag skulle vi gå upp kl 9, en och en halv timme efter det går jag upp.. Evelina ligger kvar. Jag gjorde ett försök med att sätta på mig BH, misslyckades. Får bli ett linne istället. Ett försök med att snyta mig, spreja nässprej men min täpta näsa är otroligt envis. NU ska jag äta frukost, resten av dagen kommer bli awsome, bara jag kunde bli av med min huvudvärk. Strålande väder och snart tar väl jag och evelina oss en tripp till stan för att köpa hårfärg.
 
Ha de!

PUSS 

Av sofie - 29 juni 2011 22:14


  cityfestivalen

powermeat
gotland
england 

Av sofie - 29 juni 2011 18:34

Hej hej!

Vaknade med Evelina brevid mig. Hon åkte hem ganska snabbt, hon behövde städa och fixa innan hon drog ner till stan. Så jag åt frukost sen åkte jag ner till Framnäs med Danne och Kell. Solade, badade och njööööt av det fina vädret i 4 timmar. Dom drog och Ewe kom, så låg vi och pratade en stund och trallade sedan iväg hemmåt. Nu har vi precis ätit upp våran mat och kollar på tv. Haft en jättebra dag, nu hoppas jag min täppta näsa försvinner.
         

    
Imorgon är det Daniel ADAMS-RAY och cityfestivalen med Ewe sen är det jobb jobb jobb i helgen och veckan efter också. Nu ska jag överlåta datorn till Ewe en stund!

PUSS 

Av sofie - 28 juni 2011 12:17

Hello!
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig för bikini. Den vita, korall, den ursnygga guldiga? Tror jag kör på min vita idag, är bäst när man ska bada. 

Har frågat hur många som helst, men alla är sjuka, är på peace and love, sover, jobbar eller bor utanför västerås vilket gör så det tar lång tid att ta sig hit. Skit drygt!

Hoppas Danne och Kell är klara snart, måste ut snart snart.. får panik om jag inte tar vara på detta väder. Nu ska jag ringa dom och om dom inte är klara tar jag väl mig en tripp ner till framnäs helt själv. Tror jag fått min solgen av mamma, jisses jag som alltid tyckt hon varit helt tokig i solen och nu är jag det själv. Jippie kay yey.

   Tappat min bränna som jag höll på att få i början av sommaren, tillbax på ruta 1

Av sofie - 27 juni 2011 22:29

Åh, nu börjar det klia i fingrarna. Efter 1 och ½ månad utan shopping tycker jag att det är OK. Som tur är har jag sparat lite till Gotland om det skulle bli någon tur till stan. Men det är om 3 veckor, fattar ni 3 veckor till ska jag klara mig! Herregud.
Tänk posetivt, London om 7 veckor, London om 7 veckor!
   

Av sofie - 27 juni 2011 13:01

Igår var jag hos Pappa med Anna robin och Eva, vi åt god mat på Chopchop och åkte hem och fikade efterråt. Evelina kom hit på kvällen, vi såg film och låg och snacka i sängen tills typ 2 och då somnade vi. 

Idag åker jag till Ikea med Pappa och Eva sen kommer Jakob hit. Ska sola i veckan, känner att det blivit alldeles för lite sol på senaste tiden och jag måste ju bygga upp brännan lite till Gotland så jag inte är helt kritvit i mitten av sommaren.

PUSS hejdå    jag och eva i vintras/våras

Av sofie - 26 juni 2011 19:26

En stor tyngd hamnade just på mina axlar, jag vill spy, magen vrids runt miljoner varv, pulsen slår hårdare, tårarna sitter i halsen.. Nej, jag klarar helt enkelt inte av att se sånna här filmer. Trots det kollar jag på dem ändå. 
(Logga in på Facebook för att se den)
http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp

Hoppas verkligen det tar stopp för all djurplågeri som finns. Så jävla hemskt, äckliga jävla fitt människor som inte vet hur man beter sig som en människa, ger sig på hjälplösa djur som inte kan göra NÅGONTING för att skydda sig. 

 

Av sofie - 26 juni 2011 00:32

Helosan!

Sitter med Jahsmine och Evepevvepironpäron och tar det lugnt. Jag och Evelina har tagit det lungt hela dagen, köpt lite gott på Ica och tagit ut pengar. När Ganja kom så satte vi på en film och skratta och grät. Dom ska väl åka snart. Har iaf haft en jättemysig dag och kväll. Kankse snor lite bilder från Ganja och lägger in dom här senare. PUSSPUSS <3       svepte om mammas sjal runt mitt slitna hår för någon månad sen när de fortfarande var sommar ute (punkt punkt punkt)


 

Ovido - Quiz & Flashcards