Alla inlägg under mars 2010

Av sofie - 16 mars 2010 16:12

Jag har knappt skrivit någonting idag! Deborah är här så jag har väl något att göra antar jag haha. Ska snart göra henne sällskap därnere vid TVn.

Hade nationella idag i Engelska. Det gick ganska bra. Trodde det skulle vara jättesvårt, och det var väl posetivt på nått sätt eftersom jag blev så himla taggad pågrund av det. Jag kämpade mig igenom läsförståelsen som var det drygaste. Känner mig ganska stolt över att jag faktiskt körde på allt jag hade tills sista sidan. Hoppas på ett VG men det blir antagligen G+ för det blir det alltid när jag tror det ska bli VG.

Kl 8 blir det Aerobics på friskis och svettis med käre käre syster. Jag ska köra stenhårt och hoppas på att svettas som en gris. Det påminde mig om att jag behöver ställa tvätttid. Det är kris, mitt hår ser ut som ris. Blev lite rim där.. 

Ja det var allt för idag. Ni får em ihopsatt outfit senare ikväll om jag hittar på något finurligt som jag kanske faktiskt gör. Kika in senare ikväll /S 

Av sofie - 16 mars 2010 14:33

Skrivet av: julia
åhhh vilka fina skor, vart köpte du dom ???? :O

Skorna i inlägget "löften" hittade jag på modekungen.se. Dom har jättesnygga kläder och skor kika in vetja!:) 
kramis/S 

Av sofie - 16 mars 2010 07:47

Snart jag har nationella prov.. och jag måste gå och äta en rejäl frukost så det här blir ett snabbt inlägg. Vi skippar dock engelskan så det är OK att vi börjar halv 9 istället för  9. Men idag händer inte så mycket, jag ska träna aerobics och satsa stenhårt på det nationella provet. 

Vad ska ni hitta på idag?

kramis/S 

Av sofie - 15 mars 2010 21:00

Nyduschad och fräsch!
 
Ville vara modig och tänja på mina gränser genom att beställa en hatt, som jag aldrig har ägt. Men den skulle komma i juni så nää. Får kolla runt i affären istället. Nej men nu ska jag lägga mig ner i min säng och deppa lite..hoppas på att provet går bra och att hela veckan ska glida på som vanligt. Imorgon är det träning igen och på Onsdag kommer min solstråle Jakob hit. Man glömmer allt dåligt när man är med honom, han är min lilla terapi. 
God natt nu sötnosar!  

Av sofie - 15 mars 2010 19:45

Jag är fasiken grym på att uppdatera! Dom som har tråkigt om dagarna lär ju älska mig eller något haha.

Nu blir det en snabbis eftersom ajg måste hoppa in i duschen med mitt smutsiga hår och min illaluktande lukt på kroppen. Blev det för mycket info? Nää tänkte väl det.

Här är kläderna jag beställde för några dagar sedan. Fick rabatt på både jackan och shortsen, lucky me!   

Så här skulle jag bära shortsen:
   

Av sofie - 15 mars 2010 19:26

Nu börjar snön smälta och jag bara längtar tills dom borstar bort allt grus så jag kan börja använda mina klackar flitigt! Jag älskar skor, jag är helt skogalen men jag har börjat ta kontroll på mig själv. Jag köper inte alls lika mycket. Mitt ny års löfte var ju faktiskt att uppleva saker. Min syster ställde frågan "hur skall det gå med ditt nyårslöfte?"  sen hånlog hon lite som att jag aldrig skulle klara av det. HA-HA nu du!
Detta är mina planerade upplevelser hit intills
- Lady Gaga 7 Maj
- Ullared


Ja.. det var i stort sätt dom. Men i promise you det kommer fler. Försöker planera in en campning, en englands resa och även en resa till skåne. 


Jag lovar att hålla mitt ny årslöfte. Dock håller jag nog mig inte till att köpa mindre kläder. Men vi får se  


Här är ett par GRYMT snygga skor!      

Av sofie - 15 mars 2010 19:05

Fy dig Sofie!
Är jag dum? Så fort jag kommer hem från de härliga och sköna brädpasset så åker jag till affären och köper en energidryck och en påse risen. Inte nog med det jag får även smaka dumle och choklad av mamma. Men detta är ett undantag jag var "tvungen" att köpa till nationella provet imorgon. Vill ha nått att smaska på, orkar inte sitta i 3 timmar utan någonting. Jag är nervös. Jag hatar engelska prov.


Träningen vad i alla fall rolig, gick på bräda bas.  Blev lite svettig. Imorgon blir det aerobics 1 som gäller. Sen kanske jag tränar på torsdag också. Vi får se. Nu har jag iallafall skaffat kort.  

Tränar ni och i såfall vad? 

Bloppis-annons
Av sofie - 15 mars 2010 14:19

  
Samsung S5600 säljes.

Information
Mobiltelefonen är i mycket fint skick. Pekskärmen fungerar väldigt bra och det är en väldigt enkel telefon. Den är köpt i Januari, kartong och kvitto finns. 
Kamera: Ja 3.2 megapixlar + blixt och videofunktion.
Medföljande: Headsett, CDskiva, USB sladd och Laddare. 
Säljes pågrund av att jag är stort behov av pengar då jag snart skall resa. 

Orginalpris: 2695kr
Nypris: 2400kr

Har ni frågor eller undrar över något kan ni nå mig på min hotmail.
sofiehanssonn@live.se (endast mail).

Telefoner, Säljes - Västerås (Västmanlands län)
Pris:    2 400:-
Telefon:    Samsung S5600
 
Ovido - Quiz & Flashcards