Alla inlägg under februari 2012

Av sofie - 29 februari 2012 04:17

Det är nästan läskigt att vara uppe såhär tidigt, för när man cyklar till jobbet sen är det inte en enda jävel ute på hela vägen. Dessutom är det alltid sån rå kyla på morgonen. Åh... kan klockan bli 15 nu så jag får träffa älsklingen!

Av sofie - 28 februari 2012 17:22

Jag vill ocksååå!!

Av sofie - 28 februari 2012 09:59

Jag måste sluta se fram emot sommaren, stopp stopp stopp! Förra sommaren gick åt att längta, nu måste jag leva här och nu och njuta av det. Men ändå längtar jag...
- Träffa Jakob Imorgon, Åka till Mamma på Torsdag, Träffa familjen på Måndag, Krogen nästa Fredag, Korgen med syskonen helgen efter det, Påsklov, Gå på balett, törnrosa! Möte om sommarjobbtjosan, Börja sommarjobba, få sommarlov, åka utomlands, åka utomlands igen, åka på massa äventyr och göra exakt vad jag vill!!!! :) Blir min första sommar utan mammsen och antagligen en sommar med en längre tid ledighet, känner hur bomben inom mig med äventyr vill släppa lös när skolan slutar och jag får min "semester". 

   

min framtida man hihi<3

Av sofie - 27 februari 2012 21:19

hahha
så sant!
   

Av sofie - 27 februari 2012 19:02

Vill köpa skjortor, en silverklocka, tjockt silverhalsband, snygga skor, nitar, högmidjejeans. När nästa lön kommer blir det kläder som gäller ;)

Av sofie - 27 februari 2012 17:03

Hello!

Har hunnit med ganska mycket idag, har jobbat och solat och gått runt lite på stan med Evelina. Nu är hon iväg och jobbar (hennes första dag!!) på mitt gamla jobb faktiskt :). Jag ska nog försöka städa mitt rum, kliniskt rent. För de händer aldrig typ. Men nu när jag har tid och inte har någon att vara social me så är de lika bra. Kommer få så fint i rummet snart när jag skaffar säng och min fina spegel! :) Längtar! :) 
  

My babes! En fick jag i julklapp och en i födelsedags present! :)

Av sofie - 26 februari 2012 15:16

Lördagskvällen bjöd på bowling och burgerking! Hade en supermysig kväll med mina kära vänner. Nu håller jag på att laga min söndagsmiddag. (Mamma och jag brukade ofta göra snitzel på söndagar) Så de får bli snitzel idag! :) Dagen har hitintills bestått av städning och att ta de lungt. Resten av dagen består av ungefär samma sak.. skönt!


     
Imorgon ska jag jobba och på Torsdag ska jag åka till min mami, och katterna! BÄST!

Love! 

Av sofie - 26 februari 2012 12:16

Jag och Robin (Annas fästman)  
Eva och Anna 

 
Jakobs mamma och min mamma, så härlig och fin bild!  
My daddy!  
Jag öppnar presenter!  

Försöker få Ralph (Debbies kille) att leeee på kortet  

öppnar presenter :)  
Mina presenter jag och mami  

Fika dags!  

Baby och jag (han vill aldrig vara seriös på bilder så han ser bara sur ut -.- )  

Fiiikaaa! Daimtårtan blev succé, och cheesecaken tog typ också slut :P  

Mina presenter - vinglas JÄTTEFINT!!  

En jättefin dekorationsgrej som jag fick av jakobs föräldrar. Vill flytta till eget och inreda!  

Produkter av mamma, satinhands set, två kajal/ögonskugga pennor och ett set med lime och cocos doft (LOVE)  

Fick en TV - blev fascinerad över fjärrkontrollen?!  

VIN :) - Fick även massa annat som jag inte tagit bild på. Men fick verkligen hur bra presenter som helst! :)

 

Och självklart de bästa människorna på den här jorden. Ni är så bäst, jag älskar er så mycket!


Jag hade en sån bra dag! Har saknat alla så himla mycket och nu fick alla äntligen träffas. Bästa dagen med världens bästa personer. LOVE U!  

Ovido - Quiz & Flashcards