Alla inlägg under september 2010

Av sofie - 30 september 2010 21:20

   ge mig sommmaaaaaar 

Av sofie - 30 september 2010 18:36

Hejhej, gick på stan efter skolan med Anna och köpte present till Debb. Tanken var att hitta en vinterjacka, men hittade jag någon? NEJ. Vad arg jag blir. Det enda jag hittade var en höst/vinterjacka på bikbok som var alldeles för kall. Om jag inte hittar något snart köper jag den, fast den är rätt kall. 


Nu är jag hemma och har ingenting att plugga med vilket är gryyyymt skönt, snart ska jag vara lite social med min familj som är hemma och sen ska jag titta biggest loser, idol och sen hoppar jag in i duschen.


Imorgon firar vi Jakob med kompisar, ska bli skitkul! :)


Puss

Av sofie - 29 september 2010 18:24

Hej hej!

Kom nyss hem ifrån min Jakob. Fick sådan härlig känsla när jag såg de gulröda löven mot den klar blå himlen. Då är det fint med höst!


Hade prov idag, Människor Socialt och Kurturellt gick.. sådär. Hade pluggat på lite fel saker då, my misstake. Kul skoldag annars, idrotten var riktigt svettig och vi hann med mycket. Åkte buss med Mandis till bäckby efter skolanvilket inte var lika kul då vi upptäckte att de var en spindel som klättrade över oss. Hemma hos Jakob var Alex och Tim.. vi satte på en film efter ett tag som jag somnade till, så hiiiimlans skönt! 


Imorgon är det Torsdag - bara en dag kvar sen är det heeeeeeeeeeeelg. Nu ska jag skriva rent lite saker.. sen ska jag ut och springa innan biggest/idol börjar.


kramis  

Av sofie - 28 september 2010 22:03

Beställde skorna jag ientligen ville ha idag och så köpte mamma mina de andra..5 minuter senare fanns det varken 36:or eller 37:or kvar, sån tur man har!


Boots från <a href=Skopunkten.com"
/>


jag har världens bästa mami   

Av sofie - 28 september 2010 21:25

Hejhej

Inte så mycket som hänt idag men de har bl a varit Jakobs födelsedag idag så vi drog och fikade efter skolan och efter det stack vi hem till honom. Hade det bra, och jag somnade väl ett tag där också.. är jätte trött efter skolan! Blir svårt att orka med att springa när skolan kör slut på än. Men vi hade det mysigt som vanligt och nu sitter jag här och ska göra mig igorning för sängen.


Dagens enkla mysiga:   

tröja: bikbok
leggins: hm
tygskor : skopunkten 

Av sofie - 27 september 2010 16:48

Ännntliiigen nya skor inhandlade, 3 par för 538, riktigt billigt. Blev två par tygskor "converse" sen ett par kängor. Var de enda som fanns i min storlek, suck!

           


Sen köpte jag även en mössa ifrån cubus, 79kr.

  


PUSS

Av sofie - 27 september 2010 16:24

Hejhej!


Mördarmåndagen är äntligen över!! Kom nyss hem från skolan, med motvind hela cykelvägen. Om jag inte hade trampat som en galning hade jag antagligen rullat bakåt. SKIT HÖST. Nu är jag iallafall hemma. Mamma håller på att göra mat som jag snart ska smaska på..så här såg jag ut idag i det kalla höstvädret

     

Av sofie - 26 september 2010 15:49

Var nyss ute en runda i spåret, sprang 5 km för första gången i hela mitt liv på 27 minuter. Inte dåligt! :)

  

Snart är jag kanske några kilo smalare. I hope soo!!

Ovido - Quiz & Flashcards