Alla inlägg under mars 2011

Av sofie - 31 mars 2011 23:20

Hello!


Ännu en dag fuuuullllllt med saker att göra. Mina dagar går i ett, känns så skönt att börja i skolan igen sen. Dagarna kommer bli kortare och jag kommer ha mer tid till fritid, (kanske jobb??).


3je och sista intervjun idag.. hoppppppas verkligen att jag får det här nu! 


PUSS

Av sofie - 30 mars 2011 14:03

Min förmiddag har varit tråkig, mamma är inte hemma och alla andra är upptagna med skola och jobb. Så jag sitter här själv, loggar in på facebook, loggar ut...loggar in en stund senare och lyssnar på musik. Haha - dö. Nu ska jag gå ner och göra lunch och släppa ut katterna så jag gör nåååågonting av dagen.


Vid 16 drar jag och jobbar till 19. När jag kommer hem sen ska jag köpa hårfärg och färga mitt hår ljusbrunt/mörkblont..

        

PUSS

Av sofie - 30 mars 2011 10:38

Okej.. jag ångrade mig..

Jag var jättenjättesugen på att klippa kort igår, men nu vill jag ha långt istället. Så jag ska nog sätta in längre hår istället, med sånhär teejp eller kreatinvax. Sen ska jag ta ut det när badsäsongen börjar och ta in de igen när den slutar. Perfect. Men först måste jag skaffa en hårfärg jag är 100% nöjd med. Sen måste jag ju ha råd också, men om alllting går precis som jag vill så kommer det att bli perfect.


Nu ska jag försöka vänta tålamodigt på att min syster ska sluta skolan så jag kan övertala henne till att hänga med min till ica maxi och köpa hårfärg. Jag vill inte vara såhär i håret när jag ska på intervju imorgon!
 
 

Av sofie - 29 mars 2011 19:49

Så här blev det:



Men jag skulle vilja klippa mig så att de blir såhär:
   
och sen lägga in en mer askig och ljusbrun färg.. så jag slipper färga i framtiden..

Vad tror ni? 

Av sofie - 29 mars 2011 09:24

Jag är riktigt nära nu! Hoppas hoooppas hopppas!!
   

Av sofie - 29 mars 2011 08:46

Vaknade av att jag trodde jag var försenad till praktiken så jag flög upp och sprang till badrummet... sen kommmer jag på att jag börjar 16! Så nu kan jag inte somna om heller... jisses.


Det händer inte så mycket idag, ska färga och klippa håret och sen ska jag till praktiken. Efter det ska nog jag och mamma försöka oss på Annas magövningspass... får se hur långt vi kommer haha.

Igår gjorde jag om lite på min vita byrå, istället för att ha alla mina smycken gömd i en låda tänkte jag att jag kan kolla på dom varje dag istället.. såhär är det än så länge.
 


Ska införskaffa mig ett träd/hand där jag kan hänga ringarna på.. sen måste jag hitta något där jag kan sätta alla mina halsband/armband på..


PUSS

Av sofie - 28 mars 2011 09:20

Hello!

Min helg har bestått av Jakob och Jobb (praktik).
   

De var allt för mig, nu ska jag spendera min lediga dag med att ta de lugnt, duscha, köra aerobics, promenad?, osv...


PUSS

Av sofie - 25 mars 2011 21:55

Precis innan jag skulle iväg på praktiken fick jag ett dåligt besked.. höll på att bryta ihop, men jag försökte tänka på annat så gott jag kunde trots att jag är hur uppstressad som helst.. helt i onödan egentligen. 


Nu känns det mycket bättre iallafall.. träffade nämligen min saknade vän Sofia. Så nu ska jag krypa ner under täcket och försökta tänka posetivt trots att jag bara vill dö just nu för en kort sekund.
   


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards