Alla inlägg under mars 2012

Av sofie - 31 mars 2012 08:56

Hej!

Vaknade upp med världens träningsverk.... körde badminton med Jakob igår, jag fick springa som en jävla galning för han är så grym haha. Så nu efter min första träning på MÅNADER så har jag träningsverk och de är skönt! :D När de blir lite varmare ute ska jag ta mig ut i spåret, längtar faktiskt! :)

Nu ska jag ta min lugna morgon och sen ska jag till jobbet... blir inte mycket update såhär ser närmaste dagarna ut:
Idag: Jobb 11.30-18
Imorgon: 8-14 
Måndag: 7.30-14 Intro på Attendo :D
Tisdag: 15-21 Intro!  

Nu ska jag skriva klart semesteransökan, PUSSSSSSSS 

Av sofie - 30 mars 2012 17:11

Mitt CV börjar bli ganska stort nu hihi
 

Har precis fått hem mitt ena sommarschema över sommaren. Nu ska jag försöka få ihop semesteransökan till McD, mycket att göra! På måndag är min första dag på nya jobbet, så spännande och nervöst! Nu ska jag gå och läsa igenom bunten av papper jag fick av dom.

Snart ska jag hem till Jakob och äta mat, sen åker vi och spelar badminton, Jakob kommer krossa mig som vanligt ;).

PUSS 

Av sofie - 29 mars 2012 22:23

 

Hej!

Har mått ganska dåligt nu på kvällen, ibland kommer smällarna som jag inte riktigt vågar ta med än gång. Exempelvis detta som nu hänt med skolan, lägenheten o.s.v Jag tog det med ett leende och försökte hitta lösningar istället för att vara ledsen. Jag kände ärligt inte speciellt mycket när jag fick reda på det. Men ibland kommer de gråt och panikattacker såhär på kvällskvisten. Jag känner att jag inte hittar en lösning och jag känner inte att jag har råd att paya en lägenhet själv i nuläget, och jag är inte redo att jobba ihjäl mig eller bli sönderstressad. Jakob har varit här hela kvällen och tröstat mig och vi har pratat fram och tillbaka och bytt ideér med varann. Ringde ett samtal till en av mina systrar som också fick mig att känna en lättnad. 

Jag avsslutar det här inlägget med att säga hur otroligt tacksam jag är för den familj jag har, hur nära vi är varann och jag är tacksam för hur starka vi är ihop efter allting vi gått igenom. Lyckan sprider sig över hela kroppen när jag tänker på hur lyckligt lottat jag är som har så många som bryr sig om mig, påriktigt! Att Jakob finns hos mig vad som händer är också något av de bästa som hänt. Aldrig träffat en person som är så komplett, och någon som älskar mig så mycket och står utanför familjen. (Eller ja, nu tillhör han ju familjen, men ni fattar vad jag menar!)

Tack för stödet ni ger mig i just denna jobbiga tid, och tack för allting. Jag älskar er så otroligt mycket! Mina bästa vänner, min familj, mitt allt!
 

Av sofie - 28 mars 2012 20:51

Hej!


Sitter och längtar tills sommarschemat på jobbet kommer ut så jag kan boka en resa med Lina. Fy vad jag längtar! Kommer vara superkul :)

Sov några timmar innan hon kom, så jag är påsåhär lite seg humör. På Fredag ska jag till farbror doktor, så himla drygt att behöva åka till Upplands Bro p.g.a det.  Men helgen ser bra ut, har lite saker att göra men kommer ändå kunna vila ut lite :)

Dags att ta något att äta sen ska jag soooova :)
       

Av sofie - 27 mars 2012 23:54

Hej kära er!

Nu börjar de bli riktigt varm ute, ASGLAD!!!! Jag vaknar upp på 10x bättre humör när jag vaknar av fint väder än om det är grått och fult. Iallafall! Imorgon kommer Mimer hit imorgon så vi har städat lägenheten så den är i tip top! Söker även lägenheter för fullt och lyssnar sönder på Maskinen - liv och död. Den är så bäst! :D

Imorgon ska jag inte göra så värst mycket, får se vart dagen för mig, antagligen spenderar jag eftermiddagen på balkongen om det är fint väder :).  

Nu ska jag kolla runt på resor, ska åka två gånger, en gång med en tjej på jobbet och en gång med min älskling Jakob. Ska bli så jävla jävla jävla roligt. Jag längtar ihjäl mig. HOPPAS på en resa i början av sommaren och en i slutet. Men antaligen blir de två resor i slutet. Skit... Men va kuuuul! :)

Nu ska jag lägga mig snart. PUSS

   

Mina "nya" bling bling sandaler! :)

Av sofie - 26 mars 2012 23:03

    

Jen Adam och Jag


 

glad tjej i fredags!

Av sofie - 26 mars 2012 17:52

1

          


2.

   


3.

 

   
Mina 3 nyaste klänningar, love!

Vilken tycker ni är snyggast? :)

Av sofie - 24 mars 2012 23:43

Hej!


Hade en riktigt rolig kväll igår! Spenderades med kära vänner. Hittade precis en vimmelbild på Jennica mig och Simon. 

 

 

Jag har jobbat idag, och de va skit drygt när de va så mycket folk.. trots att humöret va på topp och så så blir jag så himla trött efter vilket är CPjobbigt.


Imorgon ska jag börja jobba vid 14 och slutar 22. Mamma kommer till Västerås så då ska jag få kläderna jag beställde och träffa henne också såklart! MISS U. 


Längtar tills v.14 samtidigt som jag är skitnervös, ska bli riktigt spännande! Framtiden kommer närmare och närmare och besluten blir större och större och ger även större konsekvenser.... scaaaryyy


Måndagen består av öppning på jobb, skola och hem och storstäda. Mimer kommer nämligen på onsdag vilket betyder att lägenheten ska vara tipptopp, wiie äntligen blir de storstorstor städning!

Ovido - Quiz & Flashcards