Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Måndag

Av sofie - 29 mars 2010 19:35

Hello
Har nyss duschat av mig efter ett härlig bräda bas pass. Det är inte lika kul som aerobics men däremot är det grymt ansträngande för ben, mer styrka. Aerobics är mer kondition. Kulkul..

Om fyra dagar börjar Påsklovet och samma dag sticker jag till min syster Debbie och sover där från denna Torsdag till nästa Lördag. Ska bli kul och mysigt att fira påsk där. Inte för att vi firar den så mycket..

Imorgon är det Aerobics som gäller och kanske att någon vill gå på afro dans med mig i veckan? Ska försöka träna 3 dagar eftersom jag inte alls har så mycket plugg längre och jag känner att jag vill nå mina 48 kilo snart! Eller iallafall att jag bli lika smal som jag va när jag vägde 48.. jag kan ju väga mer eftersom jag bygger lite muskler också. Yeahyeah.

Nu tänkte jag ta en macka.. istället för att sitta och småäta på mammas GODA godis. Ha det så bra.. och idag är mitt rum klart så ikväll/imorgon får ni se före och efter bilder.. på mitt rum och på min klippning!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards