Alla inlägg under januari 2011

Av sofie - 31 januari 2011 18:16

    

Gjort yttligare en beställning. Kunde inte hindra mig själv när jag såg att jackan jag kollat på, men inte köpt för att jag tyckte den var fördyr, hade extra pris
Blev en beställning på 2000kr när mamma och Debbie också varit inne och kikat.. shopaholics hela bunten.


NU: aerobics!
PUSS 

Update: Aerobics är ett grymt pass, alla borde prova det!
Friskis o Svettis, björnövägen 20.00. 


Av sofie - 30 januari 2011 12:51



kvällen bjöd på allt och lite till, ni är grymma tjejer!   

<3

Av sofie - 29 januari 2011 13:53

  

Vilken härlig morgon, tagit de lugnt i min egna lilla takt. Snart kommer Sofia hit, vi ska ta en liten promenad ute i det härliga vädret. Ikväll blir de party, med tjejerna!


PS. Jag kan inte läsa längre
manglad blir - maan-glad
delfinart blir - dellfinartt 
:(:(

Av sofie - 29 januari 2011 11:09

    

Gårdagen var lyckad, kanske slänger in en bild senare..sådär såg jag ut iaf.


Nu ska jag däremot trycka ner mig frukost och sen duscha och trixa innan jag träffar Sofia. Ikväll blir de tjejkväll hos Hanna Q, ha de bäst sålänge!


PUSS 

Av sofie - 28 januari 2011 16:11

En av mina närmaste vänner fyllde år i Onsdags, så ikväll ska vi fira henne. Kommer kanske upp bilder på outfit, eller från kvällen imorgon. Nu ska jag duscha, och fixa till mig lite.
GRATTIS SUKREA   

Av sofie - 28 januari 2011 15:30

One shoulder klänningar under 500-lappen, på nelly.com

One Shoulder Sequin Dress SEK 249, V London - NELLY.COM Diamond Oneshoulder Dress SEK 249, V London - NELLY.COM Meshdress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM One Shoulder Satin Dress SEK 399, Elise Ryan - NELLY.COM


snyyyyggggttt!!

Av sofie - 27 januari 2011 16:50

  

Torsdag, rolig men tråkig. Snart blir de mat, efter det plugg sen Spinning/Core Bouso. 

PS. Mitt HM-paket är påväg nu! YEY :):) kommer säkert komma på Måndag :(:(

Av sofie - 26 januari 2011 20:03

Hej!

Dagen har varit allmänt bra, har varit på bra humör och fått nödvändiga saker gjort. Träningen var grym, älskar Anders puls/medel- pass! Imorgon ska jag pröva på Spinning för första gången hoppas de blir bra. 

  


PS. SPORTLOV och HM-PAKET kom NU!

Ovido - Quiz & Flashcards