Alla inlägg under februari 2011

Av sofie - 28 februari 2011 10:46

Hello!

Hatar att vara själv, det måste vara de tråkigaste som finns. Jag tycker om när mamma sitter vid datorn och jag kan ligga i sängen och prata om allting, även om hon stänger av öronen ibland för mina saker jag pratar om är så tråkiga så är de ändå roligare än att inte prata med någon alls!


Som tur är kommer Jakob hit snart, han är ganska sjuk.. får hoppas jag håller mig frisk till min födelsedag. Men jag är ganska bra på det ;)

Åh, har glömt visa! Mina presenter jag fick i Lördags.
 En vågtång av Anna, Debora och Eva och ett par string av Anna (assköna)


Jag fyller år Nästa helg men Anna kunde inte vara med på min födelsedag så fick de jag skulle få av henne i lördags.

PUSS 

Av sofie - 27 februari 2011 21:22

Vilken bra start på sportlovet! Den kommer dock bli lugnare nu.. jag ska ta de lugnt hela lovet så jag kan vila upp mig till praktiken. Hoppas hoppas hoppas alla kan komma på min födelsedag nästa vecka, eventuellt kan varken Jakob eller Pappa komma. Så tråkigt. 


Nu ska jag fortsätta min söndag med att hänga upp tvätten. Sen blir det nog sängen. Ska verkligen inte vända på dygnet när jag är själv hemma.. det är så sjukt tråkigt att sitta vaken på kvällen helt själv.

PUSS 

Av sofie - 27 februari 2011 14:37

Hade riktigt trevligt igår, trots Jakob inte kunde komma + att Robin var tvungen att gå tidigare...
Syskonkvällarna är alltid lika galna, man kan slappna av till 100% vilket fick några av oss att byta till mjukisbyxor eller skönare kläder.. Hade riktigt kul iallafall, hade bara min familj läst denna blogg hade jag lätt lagt ut videos när vi dansa som galningar. Men dom kanske kommer upp senare, om jag vågar ;)


 4 av 5 i syskonskaran


 Här har ni en bild på et utav läppstiften jag fick i födelsedags present av mamma, MaryKay - Hibiscus

Av sofie - 26 februari 2011 13:39

    

Nu har Fanny och Bello åkt hem.. jag sitter och vilar, ska nog sova en stund också. Sen ikväll blir de syskonkväll. 


Här är presenterna jag fick, tack tack tack <3
      + ett armband :) 

Av sofie - 26 februari 2011 11:05

Började mitt sportlov med ett gäng underbara tjejer som hade kul at my place.
                                

Tack för en jätterolig kväll <3<3

Av sofie - 24 februari 2011 20:42

Västerås Fria Suger Verkligen STEN hårt för tillfället. Ska bli så skönt att vara borta i 4 veckor så slipper man höra alla lärare som ska sluta. Den här terminen har vi haft 2 olika rektorer, och 4 av de allra bästa lärarna har slutat. Västerås Fria - SUCK.

På tal om något mycket bättre så fick jag reda på att jag hade muskelinflammation, vilket är bättre än benhhinnainflamation. När vi kom hem från skivstången sen så fick jag mina presenter i förväg så jag ska kunna sminka mig fint tills imorgon och på lördag. Fick jättemycket!!  

Parfym- Bella Belara, doftar sjukt gott!
3 Läppstift - Tanned, Hibiscus och Pink Daisy
3 Ögonskyggor - Steel, Chocolate kiss och Espresso
Highlighter
Fondation 


Älskar mammas smink, ska köpa 2 av hennes parfymer sen när jag har lite extra money. Färgerna ger väl inte rättvisa på bild, men ni får en bättre bild på allting senare när jag har en bättre kamera ;);););)

Slutsats: Bra dag trots lite motgångar!

Av sofie - 23 februari 2011 19:56

Nyss suttit och tryckt i mig världens godaste lasange med sallad, lasange går inte att äta utan sallad..tyckte jag var värd en stor bit efter min och mammas fina storstädning. Dock så är det den tiden på månaden jag ska mäta mig, men jag vågar inte. Har gått upp ett kilo sen 2 veckor tillbaka för att jag itne kunnat träna.. vill inte mäta mig och bli jättebesviken, kommer dö då. 


Imorgon får jag iallafall reda på om jag har benhinneinflammation eller inte, om det inte är något allvarligt så hoppas jag våren kommer snart så jag kan springa varje dag, för i det här vädret är nästan ingenting kul.  

  

Puss

Av sofie - 23 februari 2011 17:20

    

När jag sätter mig på bussen hem efter skolan står de 2 pojkar brevid mig..10 år?Dom snackar om sprit, vad dom skulle dricka om dom behövde dricka 10 liter av någonting.. hur mycket procent de finns i det och skit. Ska dom ens veta om sånt?? Blev chockad iallafall.


Jag har bestämt mig.. jag ska fan lära mig dricka kaffe, börjar med skolans blandning av esspresso och choklad.. den är världens godaste. 


Resten av dagen består av storstädning och lasange. Imorgon är det fullt upp så bloggen kommer inte vara prio 1 om vi säger så.


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards