Alla inlägg under maj 2012

Av sofie - 31 maj 2012 21:31

Hej!

Dagens roliga var väl stan med Lina, vi växla pengar och fick ont i magen av fikat...hon köpte en milkshake och jag en ischai, sedan gick vi och köpte en till till varann för att vi inte vågade visa att vi skulle ha varsin till hahaha..

Haft tråkigt hemma, inget att göra men tiden har ju flytit på ändå! Ska plugga lite till provet imorgon och sen ska jag sova. Hade nyss en pratstund med min syster Eva. Fy vad jag saknar henne önska att hon bodde närmare! Hoppas vi får mer tid i sommar till varann. Blir nog inte någon mer uppdatering, helgen ser ut så här:

Fredag: vara med älsklingen!
Lördag: Personalfest
Söndag: Examen/födelsedag för Anna!

Nästa vecka har jag också mycket att göra, de blir klassfest, packa, köpa saker till resan, göra klart de sista i skolan och fixa hemma så jag kommer hem till en städad lägenhet! :) 

Av sofie - 31 maj 2012 11:35

Av sofie - 30 maj 2012 23:54

 
Hej! Blev en lång dag för mig, nu värker ben, knän, fötter och jag är riktigt ofräsch! Vill ta en dusch.. ska nog göra det... varmvattnet stängs av imorgon så de är ett måste! Blir en sen säng för mig idag! Gick i skolan till 13.00 och därefter jobbade jag till 23. Gick bra haha, träffade på massa från utklädnadsshowen som var kul. Massa fulla människor som kom på kvällen haha... de är roligare  än vad man tror.. Enda negativa att dom stinker alkohol :P. 

Ska ta mig en dusch, längta till turkiet och NJUTA av helgen som jag för övrigt är LEDIG i. HELA helgen, wiiihooo! Kände att jag var värd de när jag jobbat över 80 h denna månad. YESS! :)

PUSS 
 

Av sofie - 29 maj 2012 22:23

DÖR!

Har letat efter en låt i typ 1 år snart... kollat på youtube i flera timmar. ÄNTLIGEN HITTADE JAG DEN! Och massa andra låtar jag lyssna på för flera år sedan. WIE!

Av sofie - 28 maj 2012 21:53

Ovärd dag, skolan fick mig bara irriterad. Däremot fixade jag mina solglasögon och rensade garderoben imorse! :) Hann dock bara med tröjor.. Jakob har varit här hela eftermiddagen, och om jag klarar matteprovet imorgon är jag klar med matten! Känns så overkligt att de är så nära!


Fick med mig hem tabletter för magen och vätskeersättning från apoteket. Packade ner de i min resväska så fort jag kom hem :)   

Nu ska jag fortsätta planera lägenhet, ska bli så roligt att visa er alla mina ideér sen! Så synd att vardagsrummet har (tycker jag) ganska ful färg... hallen är bajsbrun och vardagsrummet är typ lite ljusare än bajsbrun. Jag vill ha VITT eller FÄRG, eller fondvägg.. men men ett år sen så flyttar jag till helt eget :) Min fotovägg ska äntligen bli av iallafall, åååh vad fint allt ska bli! :) Städskrubben ska jag omvandla till ett klädförråd typ haha :) BÄST!

Av sofie - 28 maj 2012 00:07

insåg att jag har typ skit mycket skor
Dessa skor jag visar nu är alltså nya för i år förutom 6 par tror jag. Jag tappade ju även bort 1 eller 2 flyttlådor med skor när jag flyttade hit. Får hoppas mamma hittar dom nu när hon flyttat annars blir jag ledsen! :(
   
 Ska rensa min garderob, kläderna får ju inte plats längre... 

Av sofie - 27 maj 2012 23:47

Haft en mysig dag, dock vääääldigt varm! Firade min syster Eva som fyllde år för några dagar sedan och hennes Sambo. Jag och Debb åkte runt och kollade på Erikslund innan vi drog till Eskilstuna, vi hittade en ny favorit butik - Paprika hette den. Skitsnygga inredningsgrejer! Wie! Blev fika och massa prat där borta. Så kul att träffa familjen samlad :) Turkiet resan närmar sig så jag lånade hem lite klänningar från både Debb och Eva. Jag har ju typ inga klänningar, får köpa det när jag är i turkiet :) Imorgon är de skola igen, börjar efter lunch så tänkte göra lite ärenden innan det bl.a köpa navelpiercing, fixa mina solglasögon och dubbelchecka tatueringstiden jag fixade. Ska även ringa Attendo och fixa med lönen som blev lite fel. 

Tog knappt några bilder alls! Men här är en där nästan alla är med :)

En bild på Eva och mig från när jag fyllde år, GRATTIS älskade syster :)
    

Av sofie - 27 maj 2012 12:00

   

Ska snart bli upphämtad av min Debbie för att sedan åka till E-tuna där vi ska fira Eva. Inviger min långklänning idag tillsammans med ett guldigt armband och bruna sandaler. 

10 skoldagar, 1 inlämning, 2 kalas och 3 jobbdagar kvar tills jag åker till turkiet!! 

Ovido - Quiz & Flashcards