Alla inlägg under juli 2012

Av sofie - 30 juli 2012 20:56

får inte till bilderna i förrainlägget men här är dom iaf!

Av sofie - 30 juli 2012 17:47

Hej!


Idag är det en såndära "nyttig" dag när jag gör allting jag inte hunnit gjort innan. Varit ledig hela dagen så jag har tvättat, städat och lagat mat :) Jag var jätteduktiig idag, gjorde mat till både idag och imorgon. Så när jag kommer hem imorgon stoppar jag bara in gratängen jag gjort i ugnen så är de bara att äta sen!


Idag orkar jag inte damsuga, däremot ska jag bära upp de sista till vinden och röja i vardagsrummet. Kanske att jag börjar packa till rhodos, de är ju trots allt bara 9 dagar kvar och jag kommer antagligen vara upptagen alla dagar som vanilgt. Längtar så himla mycket! Nej dags för lite röj och sen försöka läsa lite körkorts teori!


PUSS

Av sofie - 29 juli 2012 22:25

För varje dag som går så längtar jag mer och mer tills Jakob flyttar in... ligger här i en 180 säng.. all alone :( Min bil står 2 mil bort och där sover även min älskling varje natt. Nu har vi varit tillsammans i 4 år och 7 månader.. De är helt sjukt egentligen. Men äntligen kommer tiden då vi ska slå ihop våra liv, inom en snar framtid! Längtar så de gör ont! 

Vi har precis köpt en bil tillsammans och alla möbler jag köper kollar vi ut tillsammans, känns så superbra att ha med sig någon genom livet som man gör sina val tillsammans med. Jag vill aldrig vara singel igen, de måste vara de sämsta liv som finns.. för de bästa av allt är verkligen Jakob och all kärlek man ger till varann! Vi åker ju till Rhodos, Faliraki i en vecka tillammans, de ska bli såååå mysigt, sååå kuuul att få ha en hel vecka som man delar med varann!

På tal om något helt annat så har jag glömt bort vilken tid jag har tvätttid imorgon.. DÖR! Fan va drygt.. TROR att den börjar 12 men jag vet fan inte... får springa ner och kolla innan jag går och lägger mig. Veckan jag har framför mig är jag helt ledig, dock letar jag tider på både Attendo och McDonald´s så de löser sig! När jag kommer hem från Rhodos har jag ju skola efter några dagar.. så måste jobba veckan som kommer!

Så här ser det ut där vi ska bo!
 

Av sofie - 29 juli 2012 06:01

hello!
Spenderade dagen med älskling igår, vi åkte mest runt i bilen vi köpte.. en tripp till johannesberg, till debb, stan o.s.v här är våran pärla

Beställde även resa igår. Vi åker till rhodos den 8 augusti! :))

Av sofie - 28 juli 2012 08:53

Helu!

Gick upp lite tidigare idag, ska bära upp lite lådor till vinden och boka tvätttid innan jag åker till jobbet, får skjuss av johanna idag wiee! (jobbarkompis) När jag slutat jobba, (som jag längtar) ska jag och Jakob köpa bilen vi kollat och antagligen köra runt lite och njuta! :) Sen ska vi hem och boka resa... k-a-n-s-k-e åka till eskilstuna så jag kan övningsköra med papi. Sen ska vi hem och boka resa till Cypeeern! åh så härligt.. datorn hänger alltså med idag. Nu - BÄRA LÅDOR! Mobilbloggar kankse idag? Har ju köpt ny mobil nu också - Då får ni bild på bilen, promise!

PUSS
   

Av sofie - 26 juli 2012 09:28

Har lite grejer att göra idag, ska gå ner till banken och fråga vem fan de är som försöker komma in på mitt konto. Jag går in på min bank typ en gång per dag nu när jag är ledig och varenda jävla gång är de någon som spärrat koden för den försökt komma in utan att lyckas. Så nu jävlar ska jag ner på banken och försöka lösa det. Sen åker jag till Västerås när jag ringt hallstahem och sen ska jag även ner på gruvegårds och fixa inför körkort! 

De är lite ärenden idag, tror jag ska unna mig en ischai efter detta ;) Jag ska även kolla på bilar idag igen, blir nog inget köp idag... vi får la se :)


   
VILL TILLBAKA TILL VÄRMEN!

Av sofie - 25 juli 2012 22:46

En dag full med sol och roligheter! Skulle kolla bilar.. sluta med att pappa hittade en men inte jag !! Har storhandlat och hunnit med att sola en stund på löga asweellll... men snart är de dags för sängen. Vill ha fredag nu! Sen får de gärna bli måndag igen... man skulle kunna tro man har semester för jag jobbar faktiskt ingenting!! :D

Av sofie - 24 juli 2012 23:32

Hellu!!


Har varit och köpt TV idag, blev en 52 tums Sharp!! Köpte även trådlöst tangentbort och hdmi sladd - så nu sitter jag och gör blogginlägg via TVn! Snart blir de sängen, har suttit här sen Jakob åkte och kollat på resor utomlands - gissa vad han ska få i 20 års present? Tror vi åker i mitten av v.32 så förvänta er ingen blogg då, den veckan jag åker med älskligen ska jag inte sitta vid datorn något alls! 



Dags för ett how i meet your mother avsnitt och antagligen sängen! Imorgon SKA jag hitta någon med bil som kan kolla soffa med mig :) 

 
PUSS



Ovido - Quiz & Flashcards