Alla inlägg under april 2011

Av sofie - 30 april 2011 09:05

Har ni hört Veronicas Maggios nya album?

LOVE IT!

 

Av sofie - 30 april 2011 08:53

Hello!

Igår jobbade jag en stund efter skolan, tiden bara rusade iväg och helt plötsligt var klockan 17. Sprang iväg till andra sidan stan och blev upphämtad av Ralph, vi åkte till lite landsvägar där vi skulle övningsköra.  :) Efter det hade jag en trevlig stund med Ralph på Donken, vi beställde plussmeny och åt oss riktigt mätta! När jag kom hem sen träffade jag Elin och hon klippte mig, nu är håret riktigt kort men de behövdes verkligen. Nu är det bara att låta det vara (ingen platttång, föning eller färgning på ett tag) så det växer ut igen. 

Idag ska jag försöka plugga lite innan jag åker ut och övningskör med Ralph. Sen vid 15 åker jag till Papi med Ralph, Debbie och Jakob och firar den därborta. Idag ska alla dricka, men de känns bara som att de kommer bli kaos. Så jag föredrar en lugn valhborg faktiskt! 

  Jag brände mig på fritösen igår på jobbet, varm olja och ett varmt galler orsakade min lilla brännskada.  

Ha en riktigt härlig dag nu!

PUSS 

-

Av sofie - 29 april 2011 23:11


Vattenkrig här om dagen... JAG VANN.. tyyp  

Av sofie - 29 april 2011 22:29

  
 
   

Beställde det här idag, en riktigt snygg bikini, två ringar och en läppgrej som gör läpparna större.

PUSS 

Av sofie - 28 april 2011 18:55

Hello!
Idag har de hänt mycket! Varit i skolan och efter det jobbade jag.. FÖRSTA gången! Vet ni hur nervös jag var? Hela magen knöt sig...Meeeen, de gick ju bra ändå. Jag fick stå vid pommesfriten, var mer att göra än vad jag trodde. Grejen med att jobba i stan är att de ALLTID är folk i stort sätt, de har ju sina för och nackdelar. Det är ju bra när man lärt sig allting för då går tiden lite fortare. Just nu är de väl liiite stressigt för mig som är så ny. Men de gick bättre i början, men i slutet började jag bli trött och tänkte lite för fort ibland. Min handflata är som ett blåmärke efter att ha sänkt pommesen i 2 timmar. Men imorgon är det nya tag och jag ska köra på stenhårt!

Nu ska jag iväg med Papi till Take Away, sen ska jag försöka plugga lite svenska.

Dålig update nu när jag har så mycket att göra, förlåt!

 

 

Av sofie - 26 april 2011 20:41

Hello!

Varit första skoldagen för mig på 2 veckor nu.. känns dock som längre! Har varit hur kul som helst att se alla igen, skönt med lite rutin också. Matvanorna blir bättre då också! Sen ska bara jobbet komma igång så är jag nöjd! Sen är de ju sommarlov snart, jisses vad jag längtar. Jag kommer antagligen jobba en hel del, men de gör ingenting.. jag klarade ju mig med de förra sommaren också :) 

Annars har de inte hänt något speciellt, varit på apalbydagen så har träffat några från min gamla skola också.  Saknar inte skolan alls, trots att jag hade riktigt roligt därborta trivs jag bättre nu!

Nu ska jag skriva ut lite arbeten och efter det ska jag lägga mig. Jag behöver min skönhetssömn! :):)
 
PUSS
 

Av sofie - 25 april 2011 20:49

 

Hello!

Ännu en fantastiskt dag! Började sola vid 11 imorse, har legat ute i stort sätt hela dagen. Känns nästan som sommarlov! Haft vattenkrig med Debbie och Ralph (2 mot 1, inte rättvisst!) jag vann ändå..typ. Bilder kommer upp senare.. Ralph tog de flesta med sin kamera :)

Nu ska jag gå och duscha, sååå skönt! Väntat på att få duscha hela dagen, finally! Dessutom glömde jag visa håret.. men ni ser väl på bilderna hur de ser ut ungefär?

Morgondagen är inte så planerad.. ska gå i skolan och efter det ska jag antingen vara med Jakob och plugga eller bara plugga.


PUSS 

3

Av sofie - 25 april 2011 00:36
Ovido - Quiz & Flashcards