Alla inlägg under april 2012

Av sofie - 30 april 2012 10:03

Hej!

Haft en jättebra helg hitintills! I fredags drog jag och Jennica t. pluto med några vänner. Lördagen spenderade jag med Evelina och Jakob, vi tänkte åka och bowla 22 på kvällen men de va stängt så vi tog ett mysigt kvällskäk på BK. Igår åkte jag och Evelina till Erikslund och gick runt, köpte med mig lite smink och underkläder. Åkte till Jakob en stund och umgicks med hans föräldrar, åkte hem till Debb efter det och sov där. Har haft tid med vänner, familj och pojkvännen i helgen, inte ofta det händer! Helgerna framöver kommer bestå av jobb, inga utgångar och plugg! I Juni börjar jag mitt nya liv och massa nya förändringar tillsammans med dubbla jobb. Juni kommer bli en så sjukt händelserik månad om jag har råd med allt jag vill göra.
 
mina solbrillor gick sönder här om dagen, suuug!

<3

Av sofie - 28 april 2012 23:39


Jag får aldrig nog av dig!  

Av sofie - 28 april 2012 11:56

Ser ni skillnaden? 

Blev trots allt varken brunt eller blond, blev lite kopparaktigt rött.. trodde jag aldrig hehe..Blev helt plöstligt jättesugen på att klippa page eller någon annan kortare frisyr. Men nej! Ska spara ut så jag får långt fint hår :)

Av sofie - 28 april 2012 11:39

Hej!


Blev en utgång med Jennica igår, så här såg jag ut! :)


   


   

Av sofie - 26 april 2012 21:13

En beige kofta/skjorta och en beige klänning - beiga är så snyggt när man är gyllende brun!      

Av sofie - 26 april 2012 20:51

Hej!

Återigen en besvikelse gällande lägenhet. Jag är som sagt inne på lägenheter varenda eviga dag och letar som en tok. Har precis sökt ett studentrum på Bostad Västerås, något jag aldrig ens hade övervägt för en månad sen. Men nu tar jag faktiskt alla de chanser jag får. Kanske jag bor ihop med världens gulligaste människor? Dessutom behöver jag aldrig vara helt själv i huset om nätterna heller vilket jag verkligen skulle uppskatta! :)

Hade en mysig eftermiddag med min syster. Vi åt mat på Cornetto Bar och sedan tog vi en tripp till en secondhand butik som säljer begagnade märkeskläder. Allting var för dyrt för att jag skulle köpa det, men eftersom det var V.i.p kväll så fanns det massa frukt att smaska på och så fick vi en liten goodie bag! Min första! 

   

Av sofie - 24 april 2012 21:22

 

sååå snygg, vill verkligen haaa!! 

Kanske ska inhandla mig en 4e långklänning? :) 

Av sofie - 21 april 2012 23:17

Jag trivs verkligen på McDonald´s men faaan vad jobbigt de var att jobba idag! Jag dog, hade så ont i halsen så de var jättejobbigt att prata med alla kunder. Var inte alls lika pigg och glad som jag alltid är... tråkigt! Men när jag kom hem så kom Jakob efter en stund iallafall, vi gjorde mat och åt lite gott! Han skulle bort imorgon så han kunde inte sova här :( Men men, imorgon ska jag på balett och innan det ska vi mysäta någonstans, mamma, anna och debbie blir det med! Mys!
   

Ovido - Quiz & Flashcards