Direktlänk till inlägg 29 november 2012

hard

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt inte lämnar mig och sviker utan de som finns i mitt liv idag är viktigare än dom som någonsin funnits innan..

Jakob är min hjälte.. han har verkligen funnits dygnet runt.. fan vad jag älskar honom.. mitt allt min bästa vän. Nu ska jag ringa min soulmate.. tänk att vi pratat i princip varje kväll i 5 år :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 28 november 2012 22:15

Jakob renase kattlådan idag för första gången... minen på hans ansikte var obeskrivlig men när jag sen förklarar hur man tar av locket på milos lilla kattlådshus förstår han inte varför han måste se bajset när han rensar kattlådan..han tänkte alltså ...

Ovido - Quiz & Flashcards