Alla inlägg under september 2011

Av sofie - 30 september 2011 22:32

Hej!


Blir mitt sista inlägg i det här rummet. Känns så jävla sorligt. Har inte så mycket att skriva. Känns som världen ska gå under imorgon på något vis. Det går inte att vara glad över flytten, har mått dåligt över den så länge. Men jag ska verkligen försöka tänka posetivt om två år kan jag flytta in med mitt livs kärlek, får se fram emot det istället! 
Kommer sakna min mamma som ger mig så mycket kärlek och uppskattning, som pussar mig godnatt varje kväll och håller mig så kär. Min katt som nästan aldrig låter mig sova själv. Nej nu tänker jag inte skriva mer om vad jag saknar...då saknar jag det ännu mer.

Vad krångligt inlägg, men ni kanske förstår någon del av det iallafall.
 
Kommer sakna att komma hem till någon som får mig att känna mig speciell.
Jag älskar dig så otroligt mycket mamma, du får mig att må så bra. Du har ett riktigt stort hjärta som kan ge så mycket kärlek till alla sina barn och fler därtill. Du är världens mest underbaraste människa jag känner. LOVE U! 

Av sofie - 29 september 2011 22:22

Hur länge ska man orka sitta med klumpar i magen, gråten i halsen och ett värkande hjärta?
Jag orkar inte bry mig om människor, det gör ont. Jag vill fan inte längre. Jag ger snart upp, hur kan man känna sig så obetydelsefull för någon som ändå står än så nära? Jag skulle fan aldrig skulle sagt någonting. Hade jag aldrig sagt något kanske ingenting hade hänt. Då kanske DU hade mått bra. Jag fruktar för i helvete att du ska ta dit eget liv, men jag vill ändå att du ska förstå. Förstå att du är så bra på så många vis, att du kan lyckas så bra i livet. Jag vill så gärna att du ska ta rätt vägar och inte ramla in i gamla spår. Jag älskar dig, om du bara visste vad jag skulle kunna ge upp för dig!

Maktlös. 

Av sofie - 28 september 2011 21:08

Hej


Har firat min älskling idag. Han blir ju somsagt 19 år. Tråkigt att fylla med av mig fick han iallafall lite flytta hemifrån grejer. Ölglas, ungsformar, en mugg och en gosig chili filt. Köpte en filt till mig själv också bara för jag älskar dom så mycket!
          - en mugg jag gav honom. fin va? :D

Snart ska  jag gå och lägga mig, är så himla trött. Imorgon ska jag jobba och försöka hinna med att köpa en present till min syster Deborah. Hatar att vara ute i sista minuten. Men så får det bli!  

Av sofie - 28 september 2011 07:00

 
♥ Grattis älskling! ♥
19 år blir du idag!
15 år var du när vi träffades. Allting har gått så fort och jag är så glad att jag fått dela så fina minnen med dig, och jag är så glad att vi ska bilda nya tillsammans!  


Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar
hos dig har jag allt, hos dig vill jag stanna kvar 
♥ 

Av sofie - 27 september 2011 22:49

Nu jävlar har jag ägnat hela kvällen åt Jakobs presenter. Jag avlider... nu är dom nerpackade i kassar också.. var tvungen att ta två så att ingenting förstörs. Funderar på om jag ska släpa med dom till skolan imorgon eller åka hem innan jag åker till honom... svårt val.  

Av sofie - 27 september 2011 18:38

Tisdag. 
Ännu kyligare än igår, ännu mer plugg och ännu tröttare.

Jag OGILLAR verkligen hösten, blir alltid så trött och allt blir mycket tråkigare den här årstiden. Visst kan det vara jättemysig också! Fredagskvällarna då man proppar i sig godis och chips till en bra film eller idol med sin pojkvänn eller någon annan mysig varelse. Men hur ofta händer det?  Vill ha värmen igen!

På tal om något helt annat har jag verkligen börjat tänka över hur jag vill att mitt liv ska formas och hur jag vill att de ska se ut om några år. Jag börjar gå i mammas fotspår tror jag. Jag blev nämligen jättesugen på att åka med henne till Afrika och hjälpa alla barnen därborta. Jag tror det ska bli ett av mina livsmål. Att åka till något fattigt land i afrika med läkare utan gränser i några månader eller åka med mamma och någon buddyguard som kan skydda oss därborta eller något. Skulle vara en så stor livserfarenhet.
Bara för jag trivs med mitt liv nu och har stadigt sällskap och antagligen ett fast heltids jobb om några år så vill jag inte sitta inne med 3 barn och en hund i en stor villa om 15 år och inte ha någonting att berätta för mina 3 små barn. Inte heller vill jag ligga på min dödsbädd och kolla tillbaka på livet utan att ha upptäckt världen. Nej, ingenting ska få stoppa mig. Man lever bara en gång!
   Jag någon sommarnatt i väntan på den sista bussen hem!
- kommer ihåg att jag var skitledsen då... kommer inte ihåg varför men se så bra man döljer allt på bilder haha :P 

Av sofie - 26 september 2011 21:45

Stolt över min kära! Han klarade teoriprovet idag, bara uppkörningen kvar!

Ta vara på de människor som får dig att kännas speciell, för de är dom som verkligen bryr sig!

Av sofie - 26 september 2011 17:15

Hej!

Har nyss kommit hem. Har varit en lång dag känns det som fast den har gått så sjukt snabbt!
Började med att jag försov mig och kom till skolan helt sönderstressad. Väl i skolan, klockan var två minuter i nio, kommer jag på att jag har en tid på UM kl 9 PRICK. Hinner knappt in i skolan innan jag rusar ut igen. När jag äntligen kommit till UM så kommer jag inte in då porten är låst. Dör och blir arg för jag verkligen sprungit till dit. Äntligen kommer det någon och öppnar så jag kommer in. 
Vid 11 kom Eva till stan och vi lunchade på Jensens, sen tog vi bussen till Erikslund och där har vi vandrat omkring tills nu. Det är mycket affärer men inte så överdrivet stora jag trodde dom skulle vara. HM hade sjukt liten kvinnoavdelning, de är fan större i stan. Det störde jag mig mest på. Men men, nu är jag hemma och ska försöka ha tid med att packa in Jakobs presenter... är sjukt onöjd med vad jag köpt till honom. Han är så jäkla svår att köpa till eftersom han redan har ALLLLLT. 

Köpte iallafall ett par örhägen, "drink"glas och en filt. Visar sen, har ingen lust att ta bild på någoting av det. Blir lite mer ordning på bloggen när jag flyttat. Får inte direkt någon insperation av mitt rum som ser ut som skit just nu haha..

Två bilder på min VACKRA tapet, älskar den! SÅ  FIN  en closeup, med mig imitten haha. Men kolla så fin den blev när blixten dampade lite <3<3<3


Nej dendära tapeten ska hänga med mig hela livet, jag älskar den verkligen. LÄTT den finaste tapeten jag sätt hitintills

Ovido - Quiz & Flashcards