Alla inlägg under mars 2010

Av sofie - 27 mars 2010 13:53

  
Jättesöt klänning från Nelly.com.
+ snöringen i ryggen
- priset

Av sofie - 27 mars 2010 12:54

Hellooo
Ikväll är det tjejkväll hos Rebecca.. tror ni jag är på humör? NEJ! Jag får helt enkelt bli på humör.. det är bara så hilma svårt när man inte har ett eget rum där man kan flamsa runt utan att någon ser.

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig.. Blir väl antagligen ett par leopardleggins eftersom jag inte har några andra kläder.. haha. Så tråkigt att använda samma saker hela tiden. Vi får se kanske slänger ihop något annat. Svarta kläder + snygga assecoarer? Man vill ju inte lysa upp för mycket när det inte är jag själv som fyller år.

Nej nu vill jag bara ta lite friskluft och släppa ut katterna.. kankse mumsa på en kladdkaka innan kl blir fixdags.

Ha de.. och jag vet att jag har dålig uppdatering dessa dagar. Men ska bättre mig när mitt rum blir klart! Pusssss/S

Av sofie - 27 mars 2010 12:25

 
Fick den här skönheten iförrgårr av Dannes kompis. Nice! Nu fattas det bara musik från mig och en laddare och kanske ett par färgglada hörlurar?  I LIKE IT!  

Av sofie - 26 mars 2010 08:04

Har inte skrivit ett skit här.. jag har helt enkelt inte haft tillgång till min egen dator och kanske inte riktigt haft tid heller. Mitt rum håller iallafall på att tapetseras just nu, ligger alltså inne hos mammsen. Det beräknas bli klart på lördag.. så det blir inte mycket uppdatering alls dom närmaste dagarna.

Igår drog jag till Jakob efter skolan. Fick reda på att jag fick VG+ på mitt evulitions arbete. Nästan MVG. Hatar domdära + haha. Drog iallfall till Jakob efter skolan som sakt, vi gjorde inte så mycket. Kolla på TV och pluggade lite. Nu kan jag den svenska gramatiken ganska bra.. så jag hoppas på ett VG på det testet vi ska ha idag. När mamma sedan hämtade mig vid nio så gav hon mig en IPOD touch, den var från Sara. Måste dock köpa hörlurar och en laddare.. någon som har begagnad laddare kanske?

Nu ska jag snart gå till skolan. Efter det händer ingenting.. som jag är glad över. Jag vill bara ta det lugnt idag eftersom Rebecca har tjejkväll imorgon. Mysigt!

Nej nu ska jag röra på mig. PUSS!/S

Av sofie - 23 mars 2010 22:29

Mycket jag hunnit med idag..
Skolan först.. sen kom jag hem åt lite grann och direkt efter det så åkte vi och handla färg och spackel till mitt rum. De ska börja fixas imorgon så är det antagligen klart på fredag. Före bilder är tagna nu är det bara efter bilderna som återstår!  Efter det åkte vi på möte och sedan hängde jag med Deborah och Ralph att handla. I V-ås finns det två Ica MAXI och båda två ska strejka påsklovs veckan.. rör inte mig så mycket.. men men vad gör man inte för högre lön. Det var att slänga i sig mat snabbt för att sedan åka till aerobicsen kl 20. Fy fasiken vad det var roligt! Tog i som satan de sista varven. Nu kan man stegen också så de är ju askul! Nu har jag tagit ut alla möbler från mitt rum, förutom skrivbord och en tung hylla.. och är ny duschad och fräsch. Dagen började så dåligt.. men kolla vad man hinner med efter det.

Mitt enda behov idag var att plugga.. tror ni jag tog med böckerna hem? Nej! Klantarsle. Men men får dubbelt så mycket imorgon. 

Ajuste! 
GRATTIS RALPHIE!! 

Imorgon firar jag honom hemma hos honom.. haha. Har även nationella prov imorgon på morgonen. FY VAD DÅLIGT DET KÄNNS. Hatar nationella.. speciellt uppsatser.. och speciellt de på engelska. Det ska nog gå bra, hoppas jag.


Nej nu är det dags för mig att fundera på sängen. Känns inge kul att gå och lägga sig. Dagen slutade bra och jag förstår om ni inte orkar läsa allt haha! /Sofie 

Av sofie - 23 mars 2010 08:31

ååh!
Trodde jag börja 8.15 så jag bad Pappa skjussa mig till skolan. Så sitter jag där i 25 minuter.. och märker att skolan är helt tom. Sen kommer jag ju på att det är TISDAG idag. Så nu har jag vandrat hem.. satt mig här och kommer tillbaka till skolan senare för att jag pluggar kvalitetstiden hemma nu.

Ha de bra/S 

Av sofie - 22 mars 2010 21:03

Hello
Sitter hos pappa.. vi har nydligen käkat mat.. och lite chips .
Klippte mig också, jag är nöjd! 2a gången jag blivit nöjd av alla de gånger jag klippt mig. Frisören är grym! Mitt hår är dock lite ojämt eftersom de gått av osv..men nästa gång jag klipper mig ska hon fixa till det. Mitt hår är mycket tjockare nu.. vilket är väldigt skönt. Just nu kollar jag på hollywood fruar men borde sätta mig och plugga lite. Ska nog göra det.


Beställer kanske lite mer kläder från HM sen eftersom de är 20% rabatt på hela sortimentet 29 mars - 1 april. TYPISKT va?


Nej.. nu ska jag nog dra mig. Ha det bäst!/S

Ovido - Quiz & Flashcards