Alla inlägg under juli 2010

Av sofie - 30 juli 2010 23:43

Kolla vad min älskling hade med sig hem från England. Ursnygga converse, and guess what?! Han tog den rätta storleken också.   

          

Bilderna gör väl inte skorna riktigt rättvisa, dom är mer rosa och mer lysande i verkligheten. Love them! 


Nu har jag föresten helt galen, vill till England NU och shoppa allt vad jag kan. Vi får väl se vad framtiden bjuder på. :):)

  

Av sofie - 30 juli 2010 11:27

Trött, ont i huvudet, orkar inte gå ner ens. Men jag måste och efter det ska jag ta mig en härlig dusch innan jag åker iväg till Jakob. Cykel eller buss? Det är frågan. Beror väl lite på huvudvärken och halsen.



puss

Av sofie - 29 juli 2010 23:01

två bra låtar av nykomligen Oskar linnros

Av sofie - 29 juli 2010 22:18

Hello!


Nu funkar äntligen internett igen, har inte fungerat på hela dagen.. skyller på ovädret inatt. Antar att ni också vakna av det? Låg där i rummet inatt och blev bländad av alla blixtrar som kom. Men sen somnade jag om snabbt igen. 


Ingenting speciellt har hänt idag. Jag och mamma stack iväg och inhandla in grejer till skolan. Block, pennor, sudd nödvändiga saker. Riktigt billiga block på ÖB nu frästen, 5kr/st till er som behöver. 


Cykla till jobbet efter det.. i regnet. Blev torr strax innan jag skulle hem igen. Värt? Mamma var iallafall snäll som skjussa hem mig. Fast nu har jag ont i halsen. Skit också! Jag som ska träffa Jakob imorgon. Behöver iallafall inte bli orolig för att smitta honom. Han är nämligen sjuk redan. Men hur blir det med lilla mig? Ska jag åka på en skit förkyldning sista veckorna av sommarlovet? Äh.. mitt imunförsvar är bättre än så..eller?


Nej nu ska jag hoppa in i duschen innan det är försent. Ha de!


 

Av sofie - 27 juli 2010 23:25

Helloo


Nu börjar Juli tagit slut... ännu en bra månad. Sommaren har varit bra.. ingenting speciellt har inträffat, jag har inte åkt iväg någonstans men måste man det? Nej. Jag har trivts så bra här i Sverige som alla andra år. Det har varit skönt att jobba och knappt haft ledigt.. att tjäna egna pengar och känna att man klarar sig lite mer själv.

Jag har åstadkommit mycket den här sommaren och det känns som jag övervunnit en stor rädsla jag haft i många år. Jag har börjat gilla utmaningar istället för att undvika dom.

Nu sista veckorna på sommarlovet ska jag bara ha kul. Jag ska njuta av varenda sekund, vare sig det är bra eller dåliga stunder. Man får inte glömma att man bara lever livet en gång.


Jag har världens bästa pojkvän och en underbar familj. Under allt dåligt som hänt har jag ändå haft en kanon sommar och det vill jag tacka er för.  


  

Av sofie - 27 juli 2010 15:17

Idag spenderade jag några timmar på stan med Debb.. sen om en stund ska jag äta och sen cyklar jag iväg till jobbet. Här har ni lite bilder..         fika paus - jag   fika paus - debbie   85kr för alla smyckena, billigt billigt    dagens outfit + converse, vitväska och jeansjacka.

Av sofie - 26 juli 2010 22:07

Hej hej


Är hungrig nu men tänkte att jag skulle hinna med ett snabbt inlägg innan jag tar mig en kvällsmacka.. Igår var min sista semester dag och då betyder det att idag var min första jobbdag efter semestern då. Den gick bra.. bättre än förväntat. Skönt. Var väl lite nere i början då det flöt.. kändes väl inte helt OK att cykla till jobbet för första gången i sånhär kyla. Har blivit lite bortskämd nu när rekordveckorna var här. Och inte minst fick man reda på att sommaren är slut.. inga fler rekorveckor. Men det gick bra somsagt och det känns skönt att få tjäna lite extra igen.


Imorgon åker jag ner på stan med Deborah och köper med mig en present till födelsedagsbarnet Sofia. Vi får se vad jag ska ge henne. Presenter är alltid lika svårt.. och med min beslutsångest blir det icke bättre.   dagens!! : en tubtopp jag fick hem för några dagar sen.. riktigt sommrigt!    min dator jag inte visat er ännu! suddig bild + 100x snyggare IRL men i love it!


Fick även reda på att min älskling ligger och är sjuk i England.. tror han varit sjuk varje solsemester nu nästan. Stackarn. Han ligger i högfeber, vill bara ge honom en energikram så han kan känna sig lite bättre. Jag vet hur skönt det kan vara när man ligger och är sjuk och få en riktigt mysig härlig låång kram


Nej nu väntar mackan på mig!

Av sofie - 26 juli 2010 13:46

Lindex Shop Online - Topp

Dags att plocka fram höstgarderoben? JA!

Detta är perfekta ligga-hemma-och-mysa-med-pojkvännen-vädret men vart är han? Gone, han ska ju förståss åka till England när de dåliga vädret invarderade Västerås. Nä nu ska jag inte vara negativ, rekordvärmen bara försvann på några dagar. Det är ju jätteglädjande. 


Om några timmar drar jag till jobbet. Tog jag semester fel vecka? Ja. 


Ovido - Quiz & Flashcards