Alla inlägg under mars 2010

Av sofie - 17 mars 2010 12:38

 Videofy.me - Vad är det för sida? Har försökt ladda upp säkert 10 filmer och så stannar den på 80% så sitter man en halvtimme så laddas den aldrig upp. J*vla skit. 



     YouTube - Okej, man får sitta ett tag här med. Men det står iallafall hur lång tid det är kvar dessutom ser man vilka klipp den är klar med osv. 


 för Videofy
 för YouTube


Av sofie - 17 mars 2010 11:41

Släppte ut mina katter för lite friks luft för både mig själv och mitt huvud. Tjejerna gick in med nästan en gång, chickens. Men killarna Tiger & Nike stannade länge  .
Lägg märke till att dom är ½ meter över marken där dom traskar runt.      

Av sofie - 17 mars 2010 11:35

Hade tänkt visa er(min syster) mitt fina nagellack jag målade på mina fossingar iförrgår. Jag fick de i present av min syster Anna, fick även ett grönt som också är ascoolt. Tyckte iallafall det här var jättegulligt. Jag har massa nagellack jag måste pröva nu eftersom jag har typ 15 st. Så var beredd på fler sånnahär bilder. Så här blev det iallafall: (det är lite mörkare i verkligheten)
Vad tycker du om färgglada naglar?/S

Av sofie - 17 mars 2010 11:25

Vaknade med världens största huvudvärk efter en sjukt knäpp dröm. Jag började på en ny skola och såg en grav som hade en spegel framför sig. Jag trodde den ville ha pengar så jag hittade massa femmor överallt och kastade dit dom. Då blev en lärare jättearg på mig, jag tror det var Magdalena jag har i Svenska. Hon blev rasande. Och innan det drömde jag att jag, Mamma och hennes man gick runt på en gravplats som var kolsvart. Jag försökte visa henne en fin grav som hade en blomma på sig. Men när vi skulle lysa upp och visa det för henne sprang blomman iväg. 

Varför drömmer man så sjukt konstiga drömmar ibland? /S

Av sofie - 16 mars 2010 23:15

Nej, nu ska jag nog dra mig till sängen. Eller ska jag snacka lite med min underbart glada mamma först. Men sov så gott mina vänner. Min kväll har varit grym och jag har skrattat ihjäl mig i vissa stunder med min syster Debbie.

Denna låten gör det ännu bättre
Withney Houston - My love is your love

Tänker såklart på Jakob,nej nu blev jag sugen på att ligga bredvid och höra hans andetag. Som är ett av mina störmoment hos honom faktiskt. Men ibland kan de vara det bästa jag vet. Nej nu blev jag myssugen.

Har ni någon pojkvän?/ S

Av sofie - 16 mars 2010 23:04

Sitter och kollar på topplistorna här på bloggplatsen. VEM FASIKEN orkar skriva 18 inlägg på en dag? Har man ens ett liv då? Sen såg jag någon som hade skrivit 52 igår. JISSES! Själv kan jag skriva upp till 10 och det är som MAX. Då sitter jag ju i stort sätt hela dagen och segar vid datorn. Förstår ni då vad dom som skriver 52 gör? Jag skriver dock hellre mindre inlägg och bättre än fler sämre. Dom skriver nog bara för att komma med på topplistan, annars är det ju sjukt. Nej.. nu blev jag lite fundersam. 

Vad tycker ni ?
Många och sämre / färre och bättre? 

Av sofie - 16 mars 2010 22:37


En enkel och snygg outfit. Skorna passar perfekt till de tighta och ljusa jeansen och väskan är ubersnygg. Ska nog skaffa mig en liknande. Jackan är söt, dock skulle jag vilja ha den i svart. Jag njuter av sånt här. Får en såndära känslan i magen av att jag vill köpa ALLTIHOPP. Men om jag bara fick välja två saker skulle det varit skorna och väskan. Älskar kilklack. Vart tog pengarna vägen? (ajuste jag beställde nyss ett HM paket för 800.)

Vad tycker du om outfiten och vad skulle du helst vilja ha av dessa saker? /S

Av sofie - 16 mars 2010 22:08

Gud vad bra det kändes! När jag fick höra att vi skulle köra samma pass som förra gången ångrade jag att jag kom dit. Jag hängde inte alls med. Men idag, WOW vilken känsla. Både jag och Deborah lärde oss dansen snabbt och tog i som galningar. Nästa gång ska bli ännu roligare. Dock körde jag utan armar, så bra kan jag det inte än. 

Snart lägger jag upp en fin outfit. Håll utkik! /S

Ovido - Quiz & Flashcards