Alla inlägg under november 2011

Av sofie - 2 november 2011 15:17

 



Tar bussen ner till stan alldeles strax, sen kanske de blir utekäk ikväll. PUSS



Av sofie - 2 november 2011 13:00

Hej!

Idag har jag en av mina två lediga dagar på höstlovet, jätteskönt!
Färgade håret igår, det blev inte så bra alls... Behöver nog tona det en gång till för att de ska bli som jag vill, dessutom är de lite för mörkt ockås :(.

   

Av sofie - 1 november 2011 18:42

Helvete vad de svider sig när man bränner sig, kan knappt skriva på tangentbordet för de stramar så mycket på handen. Sitter i Jakobs morgonrock som är världens största men även världens mysigaste! Han lämnade den här för några dagar sedan.. Snart tänkte jag bädda sängen och sedan mysa ner mig i den och käka vindruvor! :) Imorgon ska jag försöka låna en borr av någon och sätta upp mina hyllor. Så här har kvällen sätt ut: 

 

  PUSS

Av sofie - 1 november 2011 11:04

Drar till jobbet 11.30-17.00 Träffar Evelina en stund innan hon åker igen och efter det ska jag försöka sätta upp mina hyller eller så åker jag också bort någonstans. Imorgon är jag ledig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards