Alla inlägg under november 2011

Av sofie - 24 november 2011 12:03

 We all want the same thing
We all want love

 

Av sofie - 24 november 2011 11:08


   

Var en sorlig dag igår, vädret stämde verkligen in på känslorna man hade.  

Av sofie - 21 november 2011 22:18

Säger bara stess måste packa, äta mat, tvätta bort sminket, borsta tänderna, och 100 saker till innan jag ska sova. Planering Sofie!

Ville bara säga, sommaren 2012 kommer bli den absolut bästa i hela mitt liv. Fy vad jag längtar. Livet ser så ljust ut helt plötsligt.

Skåne imorgon, Hemma på Tosdag, Träffa mamma? Praktik hela helgen.. Advendsmys på söndagkväll! Veckan är fullproppad och kommer gå så jä*la snabbt... torkar svetten i pannan och sen är det måndag. 

Krångligt inlägg, i don't care för jag är så sjuuuukt glad att jag har dom människorna i mitt liv. Inget mer negativt detta år, nu ska få ett riktigt fint avslut på det här året istället!


PUSS 

Av sofie - 21 november 2011 12:10

Åh, fick värsta lyckoruset! Nu ska vi fan få den här!
Börjar kl 13 på praktiken, hoppas dagen rullar på så jag kan få komma hem och packa klart och dessutom soooova!
'


Snälla snälla kan allting gå som jag vill bara för den här gången. Skulle bli så jäkla överlyckliiiiig!      

Av sofie - 20 november 2011 21:09

 

Avslutar min söndag med denna bild. Igår hade jag och Jakob varit tillsammans i 3 år och 11 månader. Det är sinnessjukt hur starkt jag fortfarande känner för honom!

Min vecka är proppad med Skåne, Praktik, en ledig dag och en riktigt fullspäckad helg. 

Av sofie - 20 november 2011 18:03

Åh, så härligt! Jag och Jakob har äntligen fått upp hyllorna. Det tog ett tag, dessa väggar var ju nästan omöjliga.. men det gick och vi gjorde det tillsammans. Bilderna blev alldeles fördåliga i det här ljuset så det får bli en liten sneakpeak tills dess ;)

   

Av sofie - 20 november 2011 12:21

Vi som alltid trycks ner fast vi ställer upp

Vi faller så fort, vi resor oss upp   


Dagen ska bli nödvändig har jag besämt mig för..
- läslogg 3+4 i swee
- få upp mina hyllor med Jakobs hjälp
- plugga teori (dags att börja när jag vill ha körkortet inom 4 månader!)
- påbörja religon

- skriva klart min önskelista
- skriva ett hemligt brev till en hemlig person ;) (hon läser min blogg så kan icke skriva här!)


Så.. jag ska börja med det tråkiga först! För annars blir det aldrig gjort. Jag försöker banka in posetiva tankar i mitt huvud.. allt blir så mycket enklare då. Ingen ska få trycka ner mig längre. 

Av sofie - 20 november 2011 10:37

Tiden just nu är verkligen inte den bästa. Blir stucken i ryggen hela tiden, det tar inte slut och jag får höra nya saker varje dag. Jag visste inte att en människa som jag knappt kände kunde få mig att må så här dåligt. Det jobbiga är att jag försöker vara så snäll för jag inte vill få en jobbig stämmning, jag orkar lixom inte gå på helspänn hela tiden. Samtidigt som jag har så svårt för falska människor, jag vill egentligen bara riva ut dom ur mitt liv men i det här fallet är det omöjligt. 


Sist jag mådde såhär minns jag inte ens. Klumpen sitter i både mage och hjärta och den går inte bort, jag blir upprörd över allting och gråter så fort Jakob är nära. Kan jag inte bara få flytta, till en plats där jag själv får välja, där jag blir accepterad, där jag inte blir utfryst. Jag får mardrömmar, svårt att sova... Jakob fick till och med vara här igår tills jag hade somnat för jag inte vågade gå runt i huset själv..jag vet inte vad jag ska ta mig tilll. 

Ovido - Quiz & Flashcards