Alla inlägg under november 2011

Av sofie - 18 november 2011 14:29

Vaknade jättetidigt idag, stack till skolan och hälsade på alla. Sen åkte jag och Jakob och pluggade på biblioteket, det ska jag verkligen göra oftare för jag fick verkligen saker gjort! Nu är det lite mindre i min plugg hög, superskönt! Jag tog en fika med min älskling efter det också, och nu är han i skolan och sen kommer han hit. Innan dess ska jag städa och dona så vi får en mysig kväll. Ska försöka mig på att koka lite kaffe också, MUMS! :):):)


Dagen ser ut att bli ganska bra ändå, happyyy. 

dagens dåliga: Hallsta hems system på lägenheter, FAN säger jag bara. Om dom inte hade fuckat up det hade jag haft en lägenhet nu. Dumma hallsta :(
dagens bra: Att träffa dom i skolan, fick höra av min mattelärare att jag är en utav dom bästa i hela klassen vilket gör att jag verkligen tänker satsa på VG! :)

Så här ser jag ut idag :)     

Av sofie - 18 november 2011 14:00

Älskar denna musikvideo, den gör mig så glad. Ska lätt försöka lära mig dansen dom gör.. ser så jäkla skön ut!

Av sofie - 18 november 2011 08:21

Jag vet inte överhuvudtaget hur jag ska uppdatera på bloggen längre, jag är så långt nere på bottnen. Trots att jag visar mig själv glad utåt så funkar det inte på kvällar eller mornarna. Det är som jag fallar ner i något mörkt hål när jag är själv, jag vet inte vad jag ska ta mig till. 


Jag vill bara härifrån, åka till någon och aldrig komma tillbaka hit. Det tär så jävla mycket på mig och det gör framförallt så ont..  


Frukost blir det snart, sen åker jag ner till bibblan om några timmar och pluggar med Jakob. Trots att jag känner för att skita i skolan nu så borde jag inte göra det. Hoppas dagen blir någorlunda bra iallafall, den ska ju spenderas med Jakob.. får hoppas jag glömmer allting för en stund då.


Skulle aldrig klara mig utan min familj, tack för ni finns för mig hela tiden. Ni är världens bästa ♥
   

Deborah, Anna och Jag i skåne 2009

Av sofie - 17 november 2011 10:00

Hej! Åkte till Deborah sent på kvällen igår, det behövdes verkligen! Skrattade mer än vad jag gjort på länge och mådde bara bra... fy vad skönt det var. Idag vaknade jag upp, ganska tidigt.. och nu äter jag frukost och tänkte kolla på någon dokumentär eller något. Resten av dagen består av The Walking dead? Övningskörning och praktik. 


PUSS

Av sofie - 16 november 2011 20:59

Blir så lycklig av den här låten, har ingen aning om varför. Känns som vi lyssnade på den i bilen påväg ner till Skåne. Alla samlade som en stor lycklig familj!



It's either this or that way 
It's one way or the other 
It should be one direction 
It could be on reflection 
The turn I have just taken 
The turn that I was making 
I might be just beginning 
I might be near the end




Av sofie - 16 november 2011 18:49

Flytta till egen lägenhet? Jobba heltid? Skita i skolan? 
Ja tack! Ja tack! Ja tack! 

Längtar ihjäl mig, jag vill bli vuxen någon gång... på riktigt. Orkar inte med alla barnungar runt omkring mig som inte vet hur man ska bete sig. Folk beter sig som 13 trots att de är flera år äldre.

Träffade min ögonsten Sana idag, ni anar inte hur mycket jag saknat henne. Hon är så otroligt äkta, alla borde ha någon som henne! Så jag fick prata ut lite, så fick hon göra desamma. Tiden rusade iväg som vanligt och sen helt plötsligt satt jag på bussen hem. Lagade mat nydligen och nu tänkte jag ställa mig och diska. Imorgon är det Torsdag, då kanske jag kommer iväg till skolan innan jag ska övningsköra. Får hoppas det, skulle veeerkligen behövas! 

EN RIKTIGT VIKTIG GREJ...
Äntligen börjar jag lära mig dricka kaffe, vet ni hur duktig jag är? Jag tycker till och med att det är gott... tanterna är stolta över mig på praktiken! :) Så här ser mitt kaffe ut hitintills...

   

Oj, vad konstig bilden blev... det är iaf ungefär 5/6 av glaset som är mjölk och 1/6 kaffe! Framsteg, framsteg ;)

Av sofie - 15 november 2011 16:20

En såndär dålig dag när ens vänner sviker och självförtoendet sviktar. Jag förstår inte vad jag gör för fel, för det här händer mig... om och om igen. 

the greatest thing you'll ever learn
is just to love and be loved in return
 

Av sofie - 15 november 2011 06:47

Längtar så sjukt mycket! <3

Ännu en dag med praktik. Börjar om 40 minuter. Ska precis sätta på mig lite smink och sen trampar jag iväg. Slutar relativt tidigt idag, ska försöka få tag på någon utav systrarna men dom är säker överösta med massa plugg. I så fall smiter jag iväg till Danne och Kell, fast helst till Afrika där mamma är haha...Hemlängtar växer mer och mer nu, vill flytta nu nu nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards