Alla inlägg under november 2011

Av sofie - 14 november 2011 21:01

Fy... jag mår så illa! Nyss ätit upp en godispåse, äter godis hela tiden. INTE BRA....Hittar alltid ursäkter till att äta godis. Idag var det att jag faktiskt jobbat hur länge som helst idag! Men nej, jag måste sluta. Får försöka köpa frukt eller något istället.

Lagade en jättegod sås idag, mums!! Hade makaroner i kylen, och jag var så sugen på någonting gott.. så jag tärnade upp kyckling la i mjölk, chilisås, garlic och chilisås, chilipulver, lite salt, peppar och curry... tror det var allt. Evelina ville att jag skulle laga den igen för hon tyckte den var så god. Så det är nog dags att jag sätter mig ner och skriver upp vad jag slänger i alla mina maträtter. 

Haft en lång dag, och nu tänkte jag snart gå och lägga mig. Börjar sakna hela familjen riktigt mycket nu. Vill inte vara utan dom såhär mycket! :(
 
Åh så jag saknar min katt, så fort jag flyttar till eget och jag känner att jag har tid för en katt/hund så kommer jag skaffa det med än gång. Trots att jag egentligen är hundmänniska älskade jag min katt så mycket. Hon hade en sån personlighet! Alla tyckte hon var bitchig, men egentligen så är hon världens goaste!

...

Av sofie - 13 november 2011 20:32

Min eftermiddag spenderades med Jakob. Älskar han så mycket...ärligt talat har jag ingen aning om vad jag hade gjort utan honom. Jag hade nog gett upp och hela min värld hade rasat. Nästa helg ska vi göra något speciellt, bara han och jag. Längtar redan! Veckan är ju fylld med praktik och imorgon jobbar jag 12h + 1h med rast! Utan betalt, ja det suger... men de är rätt kul ändå.


Dags att försöka sova, ska upp runt 6 imorgon. Skönt att de bara tar några minuter att cykla dit! Sen måste jag försöka bli klar med allt plugg!! USCH.
 

Av sofie - 13 november 2011 10:24

Hej!

Åh, så glad jag blev idag.... så fort Jakob pussade mig godnatt igår så somnade jag och idag vaknade jag och fundera på om han fortfarande låg i sängen med mig? Men de va mitt kära element som värmde mig (äntligen är det varmt!).

Jag är så otroligt lycklig just nu, jag har allting jag vill ha. Jag kollade ju upp massa olika papper innan jag flytta hit och då hittade jag papper med mina mål. Och jag hade uppnått alla, utan att vara medveten om dom! Ska sätta mig att göra en ny lista för 2012. Ni som inte känner mig så kan jag berätta att jag älskar att göra massa olika listor, och planera vad som ska hända. Om jag ska åka någonstans ska jag göra en budget varje månad för att veta hur mycket jag ska spara o.s.v Så nu ska jag sätta mig och göra en lista. Med mina personliga mål! :)
 
Saknar mamma som är flera tusen mil bort i Afrika och Saknar min syster Eva som ligger och solar i Thailand. Dessutom saknar jag resten av min familj som jag inte träffat på nästan en vecka. Love u all!    

Av sofie - 12 november 2011 16:28

Let go, you're killing me 
Ease up, you're killing me 
Calm down, you're killing me 
My god, you're killing me   


Av sofie - 11 november 2011 22:26

Oj oj, vilken kväll! Cyklade till Jakob runt 5, stannade där tills typ nu. Vi har busat som aldrig förr, är helt öm i kroppen av praktiken i veckan och alla nyp och allt kittlande idag. Haha, glömmer nog aldrig denna dagen... slog Jakob på knät (busade) och de gjorde så jävla ont så jag börja gråta medans jag skratta och Jakob satt och asgarva han också.. haha.. fan va sjuka vi är.

Nu tänkte jag lägga mig. Börjar 7 imorgon och går till 15, McDonald´s inte någon praktik. Sen ska jag nog inte jobba något mer... vill vara ledig en helg. Det var så jäkla länge sen! Senaste helgen jag var ledig helt var flera månader sen...


 
 bild från torsdags tror jag.
nya skor och ny väst!

Av sofie - 11 november 2011 14:28

Finns inte så mycket att skriva, haft praktik hela veckan. Däremot ska jag jobba påriktigt imorgon och få betalt, wihoo! Kan behövas till Julrean, eller nya lägenheten kanske? ;)
   

Av sofie - 10 november 2011 21:16

Hej!

Ska ta mig något att äta (missade att äta lunchlåda på jobbet idag så det blev banan + några kex på kvällen) och sen ska jag försöka sova. Ska upp med tuppen imorgon och jobba från 7.30-15.30 Blir väl att jag går hem lite tidigare antar jag. Men då ska jag till Jakob, försöka plugga matte.. ska försöka inte klösa sönder Jakob och jag hoppas inte han klöser sönder mig.


PUSS och GOD NATT 
 


Av sofie - 10 november 2011 12:16



Ovido - Quiz & Flashcards