Alla inlägg under maj 2011

Av sofie - 1 maj 2011 21:33

Min förmiddag såg ut så här ungefär..
   
Efter det cyklade jag till Debbie, i motvind. blä. Vi kollade på Off The Map, jag bakade lite gott och efter det så  körde vi ett tufft skivstång och spin pass. Hoppas min 1,5 timmars träning tog bort de onyttiga chokladbollarna som slank ner i magen innan. Känns super! Fattar inte hur jag kunnat klarat mig utan träning så här länge!

Nu ska jag lägga in en tvätt och fixa lite.. se you!


PUSS

Av sofie - 1 maj 2011 10:32

Hello!
Gårdagen var ganska mysig. Firade Valhborg med min syster Debbie, Ralph, Jakob, Pappa och hans kompis. Det bjöds på god mat och lite gott till det. Vi körde absolut överrens medans pappa och hans vän lagade maten. Sen kollade vi på Jakob medans han kollade på Hockey, han blev rätt galen när Sverige förlora. Haha, studsade runt i soffan som en gummiboll. Hihi :D
   
Nu ska jag försöka städa mitt rum, det var ett tag sen sist. Sen kanske jag ska rensa ännu mer kläder? Min garderob är fortfarande överfull trots mina två rensningar av kläder blivit av. Ikväll blir de skivstångspin, det var ett tag sen. Ska bli kul att bli lite svettig igen!

Ha en superbra söndag! PUSS 

Ovido - Quiz & Flashcards