Alla inlägg under maj 2011

Av sofie - 9 maj 2011 20:42

Hej!

Var nyss ute i spåret, förra gången jag skulle springa 5 km blev jag jättebesviken på mig själv för att jag inte orkade. Blev helt deppig och försökte pepptalka mig själv för att jag inte skulle vara så besviken. Och idag bestämde jag mig för att springa 1.7 och gå 3.4 för att inte bli så besviken. Det slutade med att jag sprang alla 3 varv. (1 varv är 1.7km). Jag är superstolt! Jag skratta och sjöng med till alla låtar sista varvet för att jag tänkte på hur jag skulle berätta nyheten för min syster som är väldigt träningsmedveten och för min kära älskling som vet att jag är en latmask. 


Det sitter verkligen i psyket när de gäller att orka med saker. Är man inte peppad orkar man ingenting, och den som är bäst på att peppa och puscha mig är jag själv. Mitt mål denna sommar är att springa milen i slutet av September, nu vet ni det också! ;)

PUUUUUUUUSSSS


Taggas till 1000 av den här låten både på spinning och löpning.


 

Av sofie - 9 maj 2011 18:42

      Har haft ännu en jättebra dag.. älskar solen av hela mitt hjärta. Fick även hem mitt paket från stylebytyra, visar det senare ikväll. Snart ska jag ut och springa! Bilderna får tala för sig själva :)


Av sofie - 8 maj 2011 21:23

Vilken härlig dag! Jag blir varm i hela kroppen av det här underbara vädret! Här kommer lite bilder från dagen
Dagens Bikini:       

Tripp iväg till Hamnen

          

Vilken UNDERBAR dag. Har varit ute i stortsätt från 10-17 ungefär... tagit vara på den vackra dagen! Började med att sola några timmar, sen drog jag Debbie och Ralph iväg till hamnen, köpte glass, kollade på båtar, tog lite foton osv. Efter det övningskörde jag, älskar att köra!! Vill ha körkort nu! Sen åkte vi hem till Debb och kollade på Off the Map medans vi åt lite mat. Till efterrätt tog jag lite kiwi, och det kliar fortfarande på tungan (reagerar lite på kiwi). Men, som slutsats har dagen varit superBra! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag..

PUSS

Av sofie - 7 maj 2011 23:34

 


Av sofie - 7 maj 2011 09:28

Dagen består av Jobb och Jakob..och inget godis. Hade min godis-dag igår och får alltså inte äta det förens någon dag nästa helg igen. 

Imorgon ska jag övningsköra, :D:D:D, sen ska jag nog försöka springa lite i spåret OM det är någorlunda fint väder.

 

PUSS
 

Av sofie - 6 maj 2011 23:30

3 saker jag ser fram emot just nu!

>Fira min älsklings student
>Åka till Gotland i en vecka med Älsk och hans familj.
>Resa utomlands för första gången i hela mitt liv och shoppa loss (min favorit sysselsättning) i L-O-N-D-O-N!

Mina planer för nästa år är att hinna med två utomlands resor och ta körkort. Får hoppas jag har råd med resten av året haha :P


Mina underbara systrar och mina allra bästa vänner som jag älskar så obeskrivligt mycket! Vi kommer ha en grym resa i London tillsammans ♥

Av sofie - 6 maj 2011 23:09

Hej hej!

Vilken fredag, haft fullt upp från morgonen. Började med att åka till skolan, ha jobbig matte i 3 timmar. Sen åkte jag och jobba vid 14. Det var min första dag i matsalen, fick gå runt och plocka upp efter dryga ungdomar som skiter i att ta undan efter sig. Okej okej, jag har också varit sånn men nu ska jag faktiskt börja plocka undan efter mig.. man blir rätt irriterad faktiskt. Efter det åkte jag till Jakob, vi åkte och handlade lite gott till kvällen. Får ju bara äta godis och sånt mums en gång/veckan. Så idag fick den dagen bli. Sen har vi kollat på hockey.. jag är en sån bra flickvän! Jag intresserade mig för hockey och satt och kollade på det i 2,5 timmar BARA för att det skulle bli tråkigt för Jakob om jag bara låg och sov. Satt och frågade olika frågor och hejade lite.. och han upptäckte min ansträning och uppskattade det! PLUS poäng till mig :):) Dock slumrade jag till en kvart, men de var bara för att jag var så trött efter jobbet och så..(okej.. hockeyn också lite)

Imorgon ska jag iallafall åka och jobba igen, och efter det kommer Jakob hit istället så att jag kan våga bli så trött som jag egentligen är och slippa sitta spänd vaken för att orka åka hem senare på kvällen. 

Nu tänkte jag sova.. ska upp tidigt imorgon och försöka få tag på den bästa knallgula bikinin på HM. Hatar när kläder jag vill ha aldrig finns i lager. Och dessutom har stylebyTyra krånglat också. Istället för att få mina saker IDAG så skickades dom IDAG istället. Säääämst, ingen mer beställning därifrån! 

   Kärlek till dig! 

Av sofie - 6 maj 2011 06:53

Hello


Vaknar ännu en dag med huvudvärk, usch. Måste gå ner och ta en treo + en frukost sen åker jag vidare till skolan med matte i tre timmar. Känner väl inte att de är den bästa dagen för matte idag. Sen vid 14 börjar jag jobba, får hoppas jag inte bränner mig vid fritösen idag igen.. :P Snart ska jag lära mig kassa, jippie :D Kvällen spenderar jag med min älskling Jakob!

  PUSS 

Ovido - Quiz & Flashcards