Alla inlägg under maj 2011

Av sofie - 15 maj 2011 21:21

Sov hos min syster inatt, har varit en trevlig morgon med Anna och Robin. Så här såg det ut hemma hos henne innan jag drog till förfesten
(Anna står och dansar till någon låt) :D 

Av sofie - 14 maj 2011 09:31

Ojdå.. inte uppdaterat sen i Tisdags, ups. 

Jaja, nu är jag här och skriver igen iallafall.

Igår var jag med Jakob, vi gick på stan med hans mamma. Han köpte kläder till sin student, det blev faktiskt riiiiktigt snyggt! Han passade jättebra i sin kostym :):):):). Vilken snygg pojkvänn jag har ;). 
När vi kom hem åt vi baguette, awsome mums! och kollade på Hockey. Sverige vann, wihoo!! :) Nu blir det Finland och Sverige i final.. spännande! Efter det drog vi ut med Allan som nyss hade fått körkort, grattis! Åkte runt över halva Västerås och sen tillbaka igen, kollade en film som sög och sen drog dom hem. Jag åkte hem runt halv 12. Cyklade hem, inte alls så jobbigt. Fick bara lite panikattacker när jag cyklade vid mörka skogar. Hade en jättebra Fredag iallafall! Jakob är så himla underbar <3

Idag vaknade jag tidigt, och så låg jag och slumrade tills nu. Ville ju vakna sent idag så jag kunde vara uppe länge utan att bli trött! Får hoppas att jag inte blir det ändå. Ska dra till Anna lite senare och lämna min packning, efter det ska jag nog hem och fixa mig och sedan åka på förfest hos Julias syster, sen drar vi till Moas 18års fest. Kommer bli hur kul som helst! Kommer väl upp liiite bilder sen imorgon, ska försöka ta lite kort..

Nu ska jag äta frukost, pusss! 
   

Senaste gången jag festa var den 26 februari... så jag är taggad till 1000!

Av sofie - 11 maj 2011 22:44

Tisdag: 
Det här linnet är ett av mina absoluta favoritplagg! :)


Onsdag:
Vardagsenkelt! En Jumpsuit som jag piffade upp med ett halsband. + vita tygskor och en jeansjacka  

Av sofie - 11 maj 2011 22:10

När allt känns så svart måste man tänka på hur bra man egentligen har det, jag har en underbar familj, riktigt bra vänner och en alldeles fantastisk pojkvänn. Från och med NU ska jag sluta klaga. :D


Imorgon ser min dag ut såhär:
skola (bli klar med VoA, och börja samhäll)
möta upp syster, alltså Debbie
skaffa mig ett sött litet pass
hitta något mina två systrar Anna och Eva skulle bli glada för på deras födelsedagar
träffa Jennica
ut och gå eller jogga en stund
:):)


Idag blev det årets första grillning.... muuuuuums!
   




 

Av sofie - 11 maj 2011 21:00

Kan inte påstå att jag har tyckt om den här dagen så speciellt mycket, stundvis har den varit bra men för det mesta har den bara varit jobbig. Har fått schema ändring, har en sämst voa-lärare som suger så jävla hårt, har inget betyg i voa heller för den delen för att läraren är cp-störd. Hela skolan är cp-störd. Jag orkar inte med det, funderar på att ta ett sabbat sår för att jobba, flytta hemifrån och ta vara på mig själv. Men det är ingen bra idé engligt alla andra, så jag skiter i det. Det måste ju finnas någon lösning på allt, jag hoppas det iallafall. 


Nej, slut på deppprat. Det är faktiskt fint väder ute, jag blir lite gladare av det iallafall :). Nu ska jag försöka duscha och låta håret torka innan jag går och lägger mig så att jag inte får äkta bollen :P 


Hoppas NI har haft en bra dag iaf! :) PUSS

Av sofie - 10 maj 2011 19:26

Hello!


Lovely day! Okej, det gick sämst på nationella prov, ingen kunde hålla käften och jag blev på skit dåligt humör. Men det blev bättre till slut. Spenderade min eftermiddag med Rickard, Ewe, Sophia och Amanda, ni är så bra <3.  Vi satt och tog det lungt på ballen (balkongen), snackade och lite så.. Åkte hem vid 18, behövde plugga. Gjorde jag det? Näää. Är alldeles för varmt för att man överhuvudtaget ska konsentrera sig, denna lägenhet är som en bastu. Men... nu ska jag släppa ut katterna och njuta av solen sista strålar!     Jag och min kompis Amanda :)

PUSS

Av sofie - 9 maj 2011 23:30

         

Idag är det sommar, vet ni varför? Jo, för att jag svettades i dessa tunna strumpebyxor och cykelbyxorna. Åååh vad jag njuter! :):):)

Av sofie - 9 maj 2011 21:06

 

Paket från Style by Tyra! :) Jag och min syster testade "läppförstoringen" och den fungerade varken på henne eller mig. Läpparna SER LITE större ut, p.g.a glanset men dom blir inte större... no no no. Det är ett fint läppglans iaf, och jag gillar när de sticker lite på läpparna, så det var inget köp jag ångrade :).

Även 2 snygga ringar, xoxo och ett silvrigt kors. Love <3

Ovido - Quiz & Flashcards