Alla inlägg under maj 2011

New

Av sofie - 5 maj 2011 17:14

 

Min gräns på nya bikinis i år var T-V-Å. Nu är jag uppe i F-Y-R-A om jag ska beställa den här också. 
Knallgul bikini som jag kommer se skitbrun ut i i sommar, dessutom kostar den bara 49.50:- per del. Ja tack! 

Av sofie - 5 maj 2011 13:02

Elin klippte ju bort allt mitt äckliga risiga slitna hår för några dagar sen.. Så satte jag upp det i en tofsfläta så såg jag hur miniliten den blev.

    

Före och efter bild - nu gäller det att låta håret förbli oplattat och inte färga det en milimeter till. 









Av sofie - 5 maj 2011 09:41

Heeej

Idag är jag hemma från skolan, har ändå bara 1,5 lektion typ. Jag pluggar mycket bättre hemma än vad jag gör i skolan, här har jag ingenting som stör mig. Förutom om någon pratar utanför då kan det vara lite svårt. Jag behöver verkligen knäpptyst när jag pluggar, ingen musik eller tv. Perfekt! :)
Nu ska jag fortsätta att plugga en liten stund till, sen måste jag ner och äta frukost. Magen skriker på mat men den får vänta en stund till.  

 

Updaterar mer senare!

PUSS 

Av sofie - 4 maj 2011 20:24

Skrika inombords men skratta utanpå. Precis som de ska vara.

 

Av sofie - 3 maj 2011 21:29

Hej!

Sitter här och kollar på studentlägenheter/ vanliga lägenheter. De blir troligtvis flytt snart, till en studentlägenhet i skolan eller en egen liten etta.  Förhoppningsvis en liten etta, skulle bli mycket bättre än studentlägenhet.. skulle säkert bara störa mig på småttingarna som antagligen flyttar in. Dessutom måste jag ju ta med mig mina 2 katter, Puma och Maja. Dom kan inte hänga med mamma till stockholm. NO NO! Inreda min egna lilla lägenhet.. åå jag blir helt till mig! Så exalterad!! :D:D
 
Nu tänkte jag fortsätta drömma lite, och efter det ska jag äta och sen sova. Och imorgon SKA JAG INTE försova mig.. dessutom har vi nationella prov imorgon så de skulle vara k-a-t-a-s-t-o-f. 


PUSS
 
 

Av sofie - 3 maj 2011 18:47

Hej!


Jag hade rätt, mår bättre idag. Det brukar vara lite sådär ibland, man behöver sova lite på saken. Försovde mig dock imorse.. inte bra. Har dessutom haft en ganska värdelös dag då jag inte pallat gå på lektionerna ens. Inte satsat om man säger så. Pluggade lite när jag kom hem.. så de är lugnt.  Just nu längtar jag bara tills jag kan hämta ut mitt stylebytyra-paket. Dock så kommer bikinin om 3-4 veckor, men jag får trösta mig med att få lite större läppar och några kickas awsome snygga ringar! :)
 
 
PUSS 

New

Av sofie - 3 maj 2011 18:44

Hej kära läsare!

Kanske ska avslöja att jag skaffat en blogg tillsammans med en kompis, MEN jag ska fortfarande uppdatera denna lika mycket :)

www.tesh.bloggplatsen.se 

   

-

Av sofie - 2 maj 2011 21:24

Hejhej

Vet inte vad jag ska säga om dagen... har varit lite depprimerande. Just nu känner jag bara för att skriva ner allt dåligt med mitt liv, alla sämst saker som inte går att fixa någonstans. Nej.. de är verkligen inte på topp just nu.

Imorgon ska jag iallafall gå till skolan, försöka att inte deppa ihop då också. Förhoppningsvis mår jag lite bättre. Det är svårt att alltid ha ett leende på läpparna för problemen sitter ändå kvar där, djupt inne för studen men ändå just uppe vid ytan. 


Ska försöka ta en låång dusch nu och sen försöka somna.. inte alltför sent. Men utan tankar, och utan drömmar. 


God natt.. och förlåt för sämst update, men man kan inte vara glad alltid.
får se om jag orkar uppdatera imorgon. 


..

Ovido - Quiz & Flashcards