Alla inlägg under maj 2011

Av sofie - 25 maj 2011 23:05

Hello!

Haft en mysig eftermiddag/kväll med mina två systrar Eva och Deborah, jag har fått skratt attacker, vet inte vart dom kom ifrån. Vi handlade mat, hämtade upp en mobil :D:D:D finally!, lagade mat, kollade på tv, spelade kort och åt lite popcorn. Haha, har saknat min syster Eva så mycket. Är inte så ofta man ses, men på fredag ska jag dit igen och fira henne. Ska bli kul !
 
Nu tänkte jag sova, så att jag är pigg tills jag ska lära mig kassa! :D 

.

Av sofie - 25 maj 2011 14:04

Åh, måste köpa uppladdningsbara batterier till min kamera. Det är en av de FÅ nackdelarna med min älskade kamera. Är det inte uppladdningsbara batterier, tar batteriet slut på en gång. Nej, nu måste jag köpa batterier.. hatar att använda min bajsdåliga skit digitalkamera..
   

Av sofie - 25 maj 2011 13:43

Hello


Åkte och tog en tur på stan med min saknade vän Sofia idag. Kom hem för ungefär en timme sedan. Har satt på mig lite skönare kläder och vid halv 4 åker jag ner till Eskilstuna och hälsar på min kära syster. :) Spenderar nog resten av dagen där.
    sofia, fanny och jag för 1 år sedan
Vi får se om jag hinner med att blogga så mycket i helgen.. men ska lägga upp lite bilder iallafall!
Torsdag: Skola + jobb

Fredag: Skola + jobb + födelsedagsfirande för Eva som blir 20år! Hurraaa!
Lördag: Jobb + Jakob 
Söndag: Mys med mammsen, morsdag!
 
Ha en bra dag, trots det busiga vädret!
PUSS 

Av sofie - 24 maj 2011 20:26

Åt ingen frukost idag, fixade mig på 20 minuter och sen rusade jag till skolan på cykeln. Nationella prov som jag halvt sket i att göra. Ända sen jag kom hem har jag tryckt i mig massa mat, måste ha någonting i munnen. Dödar mig själv snart, äter fast jag är mätt. Måste vara något fel på mig
   

Av sofie - 23 maj 2011 22:50



pulsen ökar
hjärtat rusar
kroppen fylls av
adrenalin


jag darrar
knäna sviker 
instabil som
nytroglycerin

<3

Av sofie - 23 maj 2011 22:45

Hello! 

Haft en jättebra dag idag. Åkte hem till mig efter skolan med Sophia och Felicia. Vi åt lite mackor, sminkade varann(sminka sophia), målade naglarna och åt ännu en gång innan vi åkte till eve och hovigish. Där spenderade jag hela min dag, vi har skrattat, storstädat, sjungt som galningar och sprungit runt. På kvällen åkte vi till Anton satt där och rökte vattenpipa och skratta ännu mer, gud va galna vi är. Jaja, haft en superdag som sagt.

         
 

Av sofie - 22 maj 2011 21:07

Min söndag blev inte så tråkig trots allt! Evelina kom hit runt 14-15. Gick ut, tog de lugnt, satt vid datorn, sprang och leta efter kattjäveln som stack ut. Vi gick runt i hela området och leta, sen ser vi honom vid en buske som ligger brevid huset, haha. Vi stack hem till henne sen, träffade Amanda också. Somna nästan i hennes sköna säng, lekte med poj?, pratade, åt mumig choklad. Gick hem runt 20, kom hem runt 20.40 Pustade ut, tog mig en macka.. och nu.. ska jag duscha. Kortfattat vad jag gjort idag. 
         
PUSS 

Av sofie - 22 maj 2011 13:07

tråååkiga söndag, bort med alla moln så jag kan sola!

   

Ovido - Quiz & Flashcards