Alla inlägg under februari 2012

Av sofie - 2 februari 2012 21:55

Hej! 

Ännu en skol+jobb dag. Måste erkänna att jag började tröttna på McDonald's för några veckor sen.. ville bara byta jobb efter praktiken! Men efter personalfesten som vi hade vill jag jobba hela tiden och bara träffa alla människor som jobbar där. Alla är så otroligt härliga och man har verkligen kommit närmare på ett helt annat sätt än innan då vi hade personalfest tillsammans. Så härligt att jag fick tillbaka känslan av att jag älskar att jobba. :)

Imorgon ska jag ha en jättemysig kväll med Jennica, och förmodligen Moa..sen kanske Olivia också gör oss sällskap. Vi får se vad vi hittar på men de kommer bli great hur som helst. Kommer sakna ihjäl allihoppa när dom tar studenten... faaaan :(

På Lördag får jag träffa världsbästa älskling, saknar honom så otroligt mycket just nu. Trots 4 år ihop så känner jag av pirret i magen ibland ändå!

2 bilder från personalfesten i söndags!
     

Av sofie - 1 februari 2012 19:49

Är så stolt över mig själv. Jag lyckades rensa bort "vänner" ur mitt liv som får mig må sämre, stolt att jag faktiskt vågar säga stopp!

Idag har jag gått i skolan och jobbat.. nu tänkte jag tvätta min piercing och käka mat. Juste! Jag fixade sparkonto idag och satte in min första 1000lapp + lite till. Äntligen fått de gjort! :)

Längtar tills morgondagen då jag ska vara med min älskling, saknar honom sååå <3 


       

Hahha, står och letar efter systers sambo på Jakobs student! 

Ovido - Quiz & Flashcards