Alla inlägg under februari 2012

Av sofie - 15 februari 2012 19:51

Hej!            

bilder från 2010, kolla vad brun jag va på sista bilden! SOLA är ett måste nu.. haha.. har solat 1 gång på heeeeela vintern/hösten. SAKNAR SOMMAREN 

Vaknade imorse och den första jag tänkte på var Jakob.. saknar han jättemycket idag!  Är bara allmänt kärleksfull... känner mig nästan nervös... eller hur man ska säga.. typ ivrig! haha.. 

Jag har bestämt mig nu att vänta med att lägga ut 5500 på körkort... ska fan köpa säng först och lite saker till rummet! Har inte tid eller viljan att skaffa körkort nu. Dessutom har inte R tid heller (min övningskörarkompis!). Jag vill bara tjäna lite extra pengar, ha roligt och njuta en stund innan allvaret kommer! Känner inte för att bli heeelt vuxen än ;). 

Vill att de ska bli helg NU, Jakob ska nämligen göra mig nattsällskap på Fredag och dagen efter det ska vi ha mys här hemma hos mig med Adam, Sana, Hannah och så kommer kankse Peter och Jakob förbi. Sen ska tjejerna ha lite mys innan killarna invarderar lägenheten ;) Söndagen får nog bestå av massa liggandes i sängen och bli trött och somna tidigt. Ska nämligen upp och jobba 05.30 som vanilgt på måndagen! :)

Av sofie - 15 februari 2012 07:42

ååh, vaknar upp och de första jag tänker på är hur mycket jag saknar Jakob. Ni anar inte hur mysigt vi hade det igår! Jag hade precis slagit på TVn poppat popcorn och tagit ett glas cola när han kom. Men några minuter senare var TVn avstängd, alla ljusen var tända och Jakob min älskling låg brevid mig på världens myshumör. Låg och mös i två timmar, sen var klockan 22 och han var tvungen att åka. Några minuter efter det så somnade jag.. hihi. Ärligt fyfan vad jag saknar honom just nu, åååh vad jag vill ha han här!

Har ont i halsen (skit). Ska cykla till skolan alldeles strax. Har inte tid att missa den något mer. SNÄLLA gör mig frisk, SNÄLLA. Börjar dagen med lite lyx frukost. Idag ska jag faktiskt dricka OBOY! :D Har inte druckit oboy på vardagar på hur länge som helst, finally! :):):)

De va mitt morgon tänkande :) Skola och jobb till 17..

   

Min födelsedag förr året :)

Av sofie - 14 februari 2012 19:00

 

Av sofie - 14 februari 2012 17:44

   


Kommer få mycket användning av spotifys nya "tunewiki" kan ju tydligen inga texter korrekt över huvud taget :P

Av sofie - 14 februari 2012 12:51

Hello!

Har precis damsugat och städat lite i lägenheten, nu återstår mitt rum! Ska försöka planera hur jag ska ha det när sängen kommer. Saker ska bort, nu ska jag rensa! (så slutar det alltid med att jag behåller allting, men säger jag det tillräckligt många gånger kanske det funkar!)

 


Alla hjärtans dag idag, jätteroligt för alla kärlekspar här i världen. Själv har jag känt att den är överskattad, och att man inte ska vara ledsen om man nu blir helt ensam och inte firar den med någon. Men när Jakob släppte bomben och sa att han behövde plugga idag måste jag erkänna att jag blev lite deppig. Men nu jävlar ska jag städa och tänka på annat! :) Får ge extra mycket kärlek till Jakob i helgen istället! :) (Hoppas de blir en tripp till IKEA så vi kan köpa säng :D)

Resten av dagen består av städning, dusch, paradise och ett bad(helt klart!) och sova tidigt inatt igen. Somnade 19 igår, och vaknade kl 4 av gårdagens larm-.-
 

Av sofie - 13 februari 2012 04:21

Lever på gårdagens sömn idag, fick bara sova 4 timmar inatt! Men det funkar skulle jag nog tro. Matteprov idag när jag slutat jobba vid 12. Hoppas de inte är så mycket folk idag   


UPDATE:

Hej igen! Kändes som allt jag gjordee imorse (gick till jobbet, gjorde frukost o.s.v) hände igår och inte idag. Inte så konstigt kanske har ju varit uppe hur länge som helst...


Haft en bra dag, var typ överlycklig när jag lämnade jobbet, vissa människor gör mig på så sjukt bra humör. Dessutom lyste solen in och nästan bländade mig vilket inte var helt fel! :) Jag ska nog gå och lägga mig nu, så jag kan sova bort en dag så är lönen, födelsedagen, firandet och krogen lite närmare ;)


Av sofie - 12 februari 2012 11:58

Hej! Jättetråkigt att Whitney har dött påriktigt den här gången.. jag har nämligen trott i flera år att hon redan var död, sen hade hon konsert i sverige för något år sen och det var då jag fick reda på att hon faktiskt levde. Jaja...

Jag är iallafall på jäääääääätttebra humör. Det är så fint ute och jag sitter och lyssnar på gamla favorit låtar! Håller på att tappa andan när jag kollar ut och inte ser någon snö på granarna där ute! Wiho :D  


Ska jobba stängning idag istället för öppning så jag börjar om 2 timmar. Ska laga mat och kolla Paradise sen ger jag mig av ! :)

ELF

Av sofie - 11 februari 2012 19:21

Hittade en jättebra hemsida! Dethär får jag för under 300 kronor INKLUSIVE frakt, helt sinnes. Trots att jag äääälskar sminket som mamma säljer (p.g.a kvalité och dryghet). Nu har jag ju inte testat detta smink men jag har hört att det är bra. Så kanske ska klicka hem för att testa!? :)  
 

Ovido - Quiz & Flashcards