Alla inlägg under februari 2012

Av sofie - 19 februari 2012 20:31

Hej!

Någon timme efter inlägget nedan så bestämde jag mig för att ta en sväng till Kell och Danne, de bjöds på middag och en film. Sen började jag kolla på Mästerkatten men jag gick hem för jag börjar tidigt imorgon! Ska köra öppning på McDonald´s med snälla Lina. Vi ska ta en promenad till jobbet tillsammans då vi bor väldigt nära varann :)  Nu blev jag mer taggad! 


Detta möter jag när jag kommer hem, sötaste Evelina är så söt! :)



När jag väl håller på kan jag lägga upp en av de riktigt få bilder som togs med min kamera igår.
     


hoppas ni också haft en bra söndag, puss!

Av sofie - 19 februari 2012 15:45

ärligt... jag har glömt bort vad man gör när man inte har något att göra haha.. kan inte ens njuta lite av det..ska kanske...
laga något gott? (och förmodligen spy)
ta ett bad? (och gå upp lika snabbt igen för jag blir så rastlös)
städa? (nej juste, det har jag redan gjort)
springa runt i hela huset och sjunga till hög musik? (och lägga mig ner och gråta för jag har så ont i huvudet)

Enda alternativet är ju att sätta sig och kolla på TV, den här underbara söndagen, då självklart de är jättebra program på tv(not). Ursäkta klagandet, jag bara hatar att må dåligt fysiskt för jag brukar aldrig göra det typ. FY.

Får sätta mig och planera firande på lördag lite bättre kanske? Åh vad roligt, de ska jag göra! :D Hur mina tårtor ska se ut, vad jag ska på mig o.s.v   

 

Av sofie - 19 februari 2012 11:21

Vi hade skitkul igår.. iallafall så länge det varade! Jag började må jättedåligt runt halv tio så Jakob fick ta hand lilla mig resten av kvällen. Världens sötaste! Han gjorde kaffe och vätskeersättande till mig, och imorse kom han hit bara för att lämna nycklarna eftersom jag inte var vaken när alla stack igår. Bästa jakobbbb <3<3

Snart ska jag sätta mig vid köksbordet/framför tv:n och käka spicy, Sana lämnade nämligen lite här igår. FAN VA GOTT! Och imrogon ska jag jobba, + garva sönder. Jag och Sana hade nämligen roligt med hennes iphone igår. herregud haha

Sticker nog till ica en sväng också, har faktiskt redan städat upp sen igår.. diskstället är proppfullt om man säger så :)

PUSS 

sliten! :(   

Av sofie - 18 februari 2012 13:55

Jag som trodde det skulle bli vår snart, nu är det ju bamsesnöflinger ute :(


Jakob har precis åkt, han sov här ikv. Och jag råkade sparka till honom imorse.. till och med jag vaknade av det! Stackarn... Vi har busat hela morgonen typ..haha.. saknar honom redan! Vi har så sjukt roligt ihop :) 

   

Har precis diskat och städat, förra gången Sana var här såg det ut som ett bombnedslag så nu jävlar ska hon få se hur fint det faktiskt kan vara :) Senare ikväll ska vi dra till ica tillsammans med Adam och köpa gott. Sen åker vi hit och myser.

Av sofie - 17 februari 2012 21:44

 

Har en mysig fredagskväll med älskling! Imorgon kommer mina favoriter och gör mig sällskap, ska bli superkul! :)

Av sofie - 17 februari 2012 12:41


Nu åker jag iväg och bowlar med min kära klass!
PUSS  

Av sofie - 16 februari 2012 21:40

  

Alltså den här dagen...
jag orkar inte...
jag går upp och typ skriker för jag blir så glad
och andra sekunden känner jag för att sova.

Snacka om humörsvängningar.

Har typ glömt bort hur det var att ha dom. :P AJUSTE, bästaste grejen hände idag. Snackade med min mentor imorse, han bryr sig verkligen om mig, han är så bäst! Vi prata om hur jag börjar kämpa mindre i skolan (sant) och att jag måste fortsätta ha motivation och inte bara tänka på jobb o.s.v (sant). Så jag satt på min etik lektion och plugga helt utan rast, och det kändes så otroligt skönt! Dessutom fick jag ett samtal (dendära bästaste saken) så på Onsdag efter skolan ska jag träffa henne och så får vi se hur sommaren ser ut. SPÄNNANDE! :)

Kommer inte kunna sova bara för jag är så uppe i varv haha... herregud.. :( 

Av sofie - 16 februari 2012 19:52

Hej!

Har besökt en utav mina systrar idag, SAKNAR ALLA SÅ MYCKET!! Ni anar inte hur mycket jag längtar tills nästa lördag så jag får träffa allesammans! Jag kom dit efter några timmar av hårt plugg, får panik om jag inte är klar med arbeten åtminstonde några dagar före dom ska vara klara. Jag är bara sån.. haha. När jag väl va hos syster så sa jag " fan vad jag är hungrig, är de Okej om jag tar en macka" Debb: " SJÄLVKLART!" Jag ställer mig framför kylen och när jag öppnar LYSER en JÄTTEGOD ost där, så jag skrek " OOOOOST" och hon bah... öööh.. jaaa? Så stod jag där och skiva och skiva ost, stoppade typ 10 ostskivor i munnen och ba: "MMMMMMUMS" Verkligen helt störd. Sen rotade jag runt i hennes låda med grönsaker i, och vad hittar jag?! GURKA!!!! Ost och gurk macka med oboy.... obeskrivligt gott!!!!
Nu tror ni jag är sjuk i huvudet, vilket inte är helt fel att påstå heller, MEN... jag har knappt några pengar överhuvudtaget, är pank helt enkelt vilket leder till att jag får leva på mindre goda saker :P... Typ mackor utan pålägg o.s.v haha :)
 
Ah... så fort jag får pengar ska jag iallafall köpa ost, helvete vad gott! :)

Imorgon är det fredag och vet ni när min skoldag börjar? 14.00 och slutar 16.00 Och våran enda lektion är idrott och då ska vi bowla! Älskar skolan ibland :):) 



DAX att gå och fortsätta "duscha" kläderna i tvättstugan. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards