Alla inlägg under augusti 2011

Av sofie - 2 augusti 2011 12:07

Hello!

Idag har jag sovit i 11 timmar, huuuuuur skönt som helst! Längtat så efter min sömn! Helt ledig idag, ska börja med att städa sen får vi se vad som händer.  

Ganska kul att jag har "ändrat" tre saker på den här bloggplatsen, jag har skrivit in till dom om större rubriker, fler typsnitt och enklare få läsare genom att man kan betala några kronor för att få visas högst upp på deras hemsida några ggr i timmen. ALLT har faktiskt inträffat hihi =). 

 
Träffade Sophia igår också, har saknat henne sååå mycket! Nu måste bara Amanda komma tillbaka så blir de perfect! :) 

PUSS 

Av sofie - 1 augusti 2011 06:46

Hello!

 Nu var det ett tag sen sist! Har jobbat och haft fullt upp med att lägga tid på mina nära och kära. Bloggen har inte riktigt prioriterats alls. Nu är jag iallafall här! Ska till jobbet snart, jobbar bara 3 grr denna vecka, glad? JA. Ge mig sommarlov, nej just! Jag kommer aldrig få något -.- Men men, jobbar inte mycket i augusti så de här får bli mitt lilla sommarlov. Nu är det faktiskt bara 2 veckor kvar, kändes som vi bokade resan igår. Det här året har gått så obeskrivligt snabbt! 

Min cykel har punka, skit drygt, så jag måste ta bussen varje morgon. WIHO. Imorgon är jag ledig, ska sova ut så det bara skriker om det. Har sovit 6 h inatt vilket är på tok för lite för mig, behöver minst 8-9h. Dags för att stänga av datorn och få saker gjort.
  Jakob är brunare än mig denna sommar, det betyder att jag varit ute på tok för lite. Fy...

Ovido - Quiz & Flashcards