Alla inlägg under augusti 2011

Av sofie - 12 augusti 2011 21:15

Hej!

Kom hem från jobbet för några timmar sedan, har gått bra och jag blev inte alldeles för trött heller.  Väl hemkommen så kikade jag på min lönespecifikation, blev glatt överaskad. Älskar när man blir det! hihi :):):). Köpte två parfymer av mamma, har velat köpa dom hela sommaren och äntligen är dom mina! :D Luktar så sjukt gott, muuuums!

 

Jag skrev det säkert igår också men jag har fixat mitt hår nu, så att hårförlängningen matchar min egen hårfärg. Visar bild i ett senare inlägg! 
Imorgon blir det iallafall stan med min Evelina. Vi ska luncha sen tänkte jag ta en tur på stan med henne, börjar jobba 18 så har ju hela dagen på mig att göra annat. 

Dags för mat. PUSS 

Av sofie - 11 augusti 2011 10:11

 Kom till Eskilstuna igår kväll. Hälsade på Eva en stund och sen drog jag hem till pappa igen. Dom bor riktigt nära varann så det är skönt :). Runt 12 tiden ska jag dra til stan och fixa håret igen. Idag ska det klippas och förmodligen slingas igen eller färgas så mitt egna hår passar ihop med löshåret. Efter det ska jag ta en fika med Fanny och sen ska jag shoppa lite med Eva och Deborah. :)
pusspuss

Av sofie - 10 augusti 2011 16:47

Hej!

OJ, mitt shopping humör var på topp idag må jag säga! Det var länge sen.. har saknat att VILJA shoppa.. Har intalat mig själv att jag inte gillar kläder eller något bara för att jag inte ska köpa något. MEN nu ni! Nu fick jag stilla shoppingsuget liiiiiiitegrann. :) Tänkte gå på stan i E-tuna imorgon medans Eva jobbar. :)

 Gina Tricot 199
 

   Ur & Penn 30
   Ur & Penn 30
   Åhlens 149
   Här ser ni min nya hårfärg och tröja - GinaTricot 149  


Köpte iallafall en sak jag behövde idag! Duktig jag är!! (byxor)

PUSS

Av sofie - 10 augusti 2011 11:25

Hej!
Sorry för min attack imorse, var så arg på fortfarande bajslondon. Men NU känns det faktiskt LITE bättre. Snackade med Anna och vi bestämde att vi åker till Stockholm och shoppar istället, är riktigt shoppingsugen nu när jag hållt upp hela sommaren.
Hoppas alla tjejerna hänger med så vi får girltalka, girlluncha, girlshoppa och vara girlcrazy. Älskar min familj, ni är det bästa som finns! :)
   Systrarna i Evas miniwalkincloset, åå vad jag ska införskaffa mig en!

Av sofie - 10 augusti 2011 08:54

Hej HA,HA. Dör lite av alla komentarer jag får av någon "K". Fick mig iaf ett gott morgon skratt, visste inte att jag gick runt och hade sex med andra nu när jag haft ett fyra årigt förhållande med min trofasta jakob haha, ja det finns människor till allt ;).


Att bropå något helt annat så är jag lite depp, inte p.g.a av något annat förutom London, fucking jävla London. Måste dom börja bomba en vecka innan vi ska åka? Idiothuvuden. Det kommer antagligen inte bli nå jävla London. Och JAG, JAG som lyckats sparat, för första gången i mitt liv, till en resa och så blir det inte av. Jävla bajsLondon. Förlåt mina fula ord och svordommar..sånt händer när man är arg. 


Färgade håret igår, mitt underhår var mörkare än löshåret och överhåret var ljusare, så när jag färgade igår blev hela håret ljusare, så nu passar löshåret mitt underhår/mellanhår men inte överhåret. Imorgon hade jag tänkt klippa till det in i löshåret.. hoppas det ser bättre ut då iaf!


FAN vad arg jag blir om London resan inte blir av p.g.a alla jäkla pyromaner och inbrottstjuvar därnere. IDIOTER SLUTA FÖRSTÖRA.


Tack och hej, det var allt för mig.
   

Av sofie - 9 augusti 2011 10:02

Hello!

Vaknade av att Pappa var lite stressad, han stod och bråkade med datorn/internett. Förstår inte hur han gör, men han lyckas iaf haha! :)
Igår hade jag en jättebra dag hos min älskling, vi njöt av varandras sällskap så gott vi kunde. Har inte träffat han på så länge, oj vad jag saknat honom! Nu tänkte jag ta mig en macka och sedan traska mig igenom läskiga Årby för att sedan komma till stan. Tror det tar 30 minuter eller så, ska färga håret och sen kommer nog Eva.

1 år sedan du gick bort, tänker på dig farmor!   

.

Av sofie - 8 augusti 2011 10:57

Jag åker till min pojkvänn snart, ska packa min väska för jag åker till pappa ikväll. Ska färga håret imorgon nämligen. 
PUSS
   

Av sofie - 7 augusti 2011 19:36

Så här ser det ut! :)
                    
Riktigt nöjd med färgen, nu ska jag bara färga mitt eget hår som är ganska likt löshåret men någon nyans ljusare. Feel so sexy :):):):) 

Ovido - Quiz & Flashcards