Alla inlägg under augusti 2011

Av sofie - 7 augusti 2011 12:49

Finally!
Fick med 10 st extra clips och en mirakel spray av Rapunzel för att dom hade skickat fel hår innan. Så nu har jag 20 clips, jippie haha :P.  Microringsättet ska jag sälja då jag inte vill ha i löshåret hela tiden när jag jobbar på McDonald´s. Nu ska bara Elin komma hit och hjälpa mig sätta i clips i löshåret. 
   
PUSS

Av sofie - 7 augusti 2011 11:07

Hello!

Vilken underbart skön morgon! Har legat och dragit mig i en timme, katterna har dock slitit i mig, kiklat mig och bitit mig i tårna för dom är så hungriga. Så nu har jag gett dom mat och snart ska jag ge mig själv mat.

Nu är det drygt en vecka kvar tills London, jäklar var sommaren har gått snabbt. Nästa år ska jag ha planer i början av sommaren för jag har i stort sätt längtat till London hela sommaren. Vilket gör att de går ännu snabbare.

Dags att ringa och boka tid för färgning hos frisören. Här får ni lite bilder från igår kväll/natt.
        

Av sofie - 6 augusti 2011 15:44

Helloj!

Min dag blev nyss lite smått förstörd, trodde jag skulle vara själv hemma men nej "killen som stökar ner" är här igen. CP barn. 

Nu sitter jag här i mitt rum med högsta musiken och väntar på att Anna Panna ska komma och lämna mitt hår, sen är det in i duschen och börja fixa mig. Hoppas mamamma ringer snart så jag kan bli av med "killen som stökar ner" drar snart.
 
PUSS 

Av sofie - 6 augusti 2011 08:25

Hej!

Ska iväg till jobbet om 1 timme. Jobbar 5 timmar så dagen kommer gå relativt snabbt. Resten av dagen ska jag försöka städa så jag slipper städa allting imorgon, mitt rum väntar jag dock med. För mycket för att jag ska orka börja. När jag är relativt nöjd med det ska jag fixa med min hårförlängning och börja fixa mig. Blir partaj ikväll med mina tjejor!
    
 

Av sofie - 5 augusti 2011 23:27

Idag har Amanda äntligen kommit hem, innan hon kom hem blev det en tripp på IKEA, fan vad sängramar/säng ska vara dyrt. Skit också. Träffa Amanda efter det och åkte hem till Elin, smink och hår blev fixat och vi åt gott och kollade på tv. NU sovoooovvvovovoova  

Av sofie - 4 augusti 2011 23:10

 
Hår och smink fixat av Elin! :)

Haft en bra dag idag, spenderats med Evelinas familj.. gjort massor som är hemligt för en människa här i världen så kan inte skriva ut det HA-HA. Tog en sen lunch med Papi och träffade Elin när jag kom hem. Maja sprang bort och vi leta efter henne och hittade henne*PUST*. NU ska jag snart sova, men först gosa och kela med katterna som mamma är så orolig för, jisses. Mamma, du vet att jag tar hand om dom bra!

Imorgon drar jag till IKEA med min syster Eva och Debb, Eva kommer redan vid halv tio, så de blir frukost med henne!

PUSS 

Av sofie - 3 augusti 2011 11:22

  Drar ner med Evelina på stan om en stund, glider väl runt där tills jag börjar jobba skulle jag tro.
Är riktigt shopping sugen, bara en och en halv vecka kvar! Förstår inte att jag endast köpt 5 saker på hela sommaren, helt sinnes och så jävla stolt! :D Sen får jag ju slösa lite pengar på håret innan jag åker till London också =). 

Av sofie - 2 augusti 2011 12:35

Nu kan man "Gilla" inlägg i bloggen på Facebook :)  

Ovido - Quiz & Flashcards