Alla inlägg under augusti 2011

Av sofie - 19 augusti 2011 10:12

Hello!


Är fortfarande sjuk, jag orkar inte! Sover skit sämst på nätterna, har skit svårt att sova och när jag vaknar vill jag bara dö för de gör så jävla ont att prata/svälja/äta. Usch, hoppas verkligen att jag är frisk tills skolan börjar. Ska inte ta ett enda steg utanför dörren, blir att vara hemma och ta hand om mig själv hela helgen. Utvilad till skolan börjar.

Idag ska jag försöka orka med att tvätta, rensa kläder och duscha...

galen? ja.    

Av sofie - 18 augusti 2011 13:03

Jag som tänkte rensa garderoben idag, ännu en gång. Ska till Stockholm på fredag och behöver då få lite mer plats antagligen. 
Jag gav upp när jag hittade tre extra kassar proppfyllda med kläder. Rensingen får ske när jag mår lite bättre!
   smutskläder (sånt jag använder)   vinterkläder jag inte ens visste var borta   kläder instoppade i skohyllan p.g.a för lite plats   inslängda kläder i garderoben som är helt paj    sen ska allting in i dessa 4 lådor. tror ni jag lyckas? Det tror inte jag.

Av sofie - 18 augusti 2011 10:38

Usch, hade inte någon bra kväll igår. Grät i några timmar för att jag är sjuk vilket gör så jag blir överkänslig. Stackars Jakob som fick lyssna på mig i en timme och mamma som inte visste vad hon skulle säga. Somnade till slut iallafall, men vaknade 3 timmar senare för min jävla förkyldning försöker döda mig eller något. 

Snart ska jag äta frukost, hur ska det gå när det gör ont att svälja vattan haha?


Jag älskar dig av hela mitt hjärta, lämna mig aldrig!   

Av sofie - 17 augusti 2011 17:31

Hej igen!

Nu är det typ bestämt att jag flyttar, 1 oktober. Flyttar in i en studentlägenhet där två av mina vänner redan bor, Amanda och Evelina. Så nu är det dags att börja packa lådor. Ser inte fram emot att bära massa tunga saker, speciellt inte min tunga byrå!
 Galna Amanda

Snälla Evelina


Imorgon hoppas jag att jag är tillräckligt pigg för att ta en tripp på IKEA, ska göra en inköpslista så jag slipper gå runt i flera timmar när jag väl ska köpa grejer. Skönt att få ett lite större rum än detta. Dessutom har jag ingången från balkongen från mitt rum, det har väl sina för och -nackdelar. 
Dags att ta en liten vilostund så jag blir frisk någon gång.
PUSS 

Av sofie - 17 augusti 2011 12:02

Hejsan!

Jag är sjuk, ska till läkaren idag vid 13. Efter det blir det en snabb titt på lägenhet för att sedan få vila resten av dagen. Vaknat med sprängande huvudvärk i 2 dagar nu och inga tabletter hjälper. Jävla stormförkyldning.
Dags att ta sig något att äta så jag kan hålla mig pigg en liten stund iaf!
  Ska börjar skolan igen om några dagar, och då utan att få träffa älskligen varje dag då han tog studenten. Kommer kännas riktigt skumt att inte ha han där varje dag om jag ska vara ärlig. 

Av sofie - 16 augusti 2011 12:21

Hej, fick avböja en trevlig resa till Ikea med systrar och mamma på grund av min hals, mitt huvud och min nacke. De är dock bättre nu efter en TREO och lite frukost. Hoppas nacken slutar göra ont snart, kan knappt hålla huvudet uppe. 


Hoppas jag är piggare tills ikväll för då är det mys med familia!
  Imorgon blir det att kolla på studentlägenhet!

Av sofie - 15 augusti 2011 07:47

   riktigt lyckad kväll!

Av sofie - 14 augusti 2011 21:36

Hello!

Känner mig jättekonstig, tror det blivit för mycket utemat på senaste tiden. Inte bra! Hade iallafall en grym kväll igår, Evelinas födelsedag. Firades med fia, ganja och även simon, bello och anton. Lägger upp bilder senare när dom kommit upp på facebook så jag kan ta dom från ganja! :)

Här är några saker jag införskaffade mig igår :)
     Har shoppat ganska mycket dom senaste dagarna, men det är så hiiiimla skönt att kunna gå in i en affär och kunna ta vad man vill och ha råd med det! LOVE!

Idag har jag jobbat och varit med Jakob, min underbara älskling. Vi har tjockat oss... mmmmmmm inte bra.

PUSS 

Ovido - Quiz & Flashcards