Alla inlägg under april 2011

Av sofie - 19 april 2011 10:00




Jag älskar Dig


 

Av sofie - 18 april 2011 22:14

Vilken hääääärlig dag! Eller vad säger ni?
Kan en dag vara dåligt när de är 17 grader ute?
 
Kan dagen vara dålig när man spenderar den med någon av sina systrar?
 
Kan den vara dålig när man får hem 550kr i bonus av HM?

 
Kan den vara dålig när man sätter på sig en bikini och INTE fryser?

 
Kan den vara dålig när man fått bikinilinjer i mitten av april?
 
Ja ni förstår vart jag försöker komma, solen gör än glad...det förändrar allting! När jag blir stor ska jag flytta till värmen! 

PUSS 

Av sofie - 18 april 2011 16:54



Vilken underbar dag! Har fått årets första bikini ränder, dom måste dock bort! Nu ska jag fortsätta njuta av värmen.
(Bild från igår på Nike i eftermiddags solen)  

Av sofie - 18 april 2011 16:49

 



Ska beställa hem det här när jag fått pengar. Ska ha någon utav klänningarna på Jakobs student, kan dock inte bestämma vilken!


PUSS

 
Av sofie - 17 april 2011 22:11

Hej!

Haft fullt upp idag, händer ytterstsällan på söndagar. Började min dag med att möblera om, städa och tvätta. När jag nyss klätt på mig kläderna hörde jag att Eva hade kommit. Överaskning!! Jag fick åka R:s hoj och efter det spenderade vi 3 timmar på det nya IKEA. Nu är jag riktigt sugen på att flytta hemifrån, att inreda min helt egna lägenhet hade varit grymt kul! Efter det sprang jag en runda, och nu har jag riktigt ont i mina höfter. Måste vara för att jag inte vilat från träning på ett tag. Jaja, på Tisdag eller Onsdag kan jag ha ett litet uppehåll :):). 

  

Nu ska jag sova, imorgon blir det efterlängtad aerobics!!


PUSS

Av sofie - 17 april 2011 13:35

Dagen har bestått av städning, rensning och tvättning. Nu måste jag sätta på mig kläder och efter det åker jag till IKEA. Måste köpa någonting jag kan hänga mina smycken/halsband på just nu ligger dom i en hög på golvet och dessutom gick ett halsband sönder :( :( :(.
Bloggar senare ikväll med bilder och sådär.
Ha en riktigt härlig dag, vädret är det iallfall INGENTING fel på!! :):) '


Av sofie - 16 april 2011 21:09

Det var länge sen jag la upp en outfit, det är inget märkvärdigt. Vår jackan åkte iallafall på i denna underbara vårvärmen!


outfit:


facelook: 

   


PUSS

Av sofie - 16 april 2011 15:13

Heeeej

Är lite nervös, min älskling kommer hit snart. Kan INTE fatta att jag fortfarande får lite fjärillar i magen när jag ska träffa honom efter att vi varit ifrån varanndra ett tag. Vi ska iallafall ut och springa.. ska se om jag tränat ut konditionen nu där borta i hudik. När jag körde rullbandstestet, (gå på ett band i en viss lutning i 6 minuter med tuber och brandmankläder på) kunde jag knappt andas. När jag var klar sen hostade jag som en idiot för att luften var så torr där inne i vagnhallen. DOOOG. Insåg hur otränad jag var och ska därmed börja träna som en idiot, får se hur länge jag står fast vid den tanken.


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards