Direktlänk till inlägg 30 april 2011

jag glömmer aldrig dina hemligheter

Av sofie - 30 april 2011 08:53

Hello!

Igår jobbade jag en stund efter skolan, tiden bara rusade iväg och helt plötsligt var klockan 17. Sprang iväg till andra sidan stan och blev upphämtad av Ralph, vi åkte till lite landsvägar där vi skulle övningsköra.  :) Efter det hade jag en trevlig stund med Ralph på Donken, vi beställde plussmeny och åt oss riktigt mätta! När jag kom hem sen träffade jag Elin och hon klippte mig, nu är håret riktigt kort men de behövdes verkligen. Nu är det bara att låta det vara (ingen platttång, föning eller färgning på ett tag) så det växer ut igen. 

Idag ska jag försöka plugga lite innan jag åker ut och övningskör med Ralph. Sen vid 15 åker jag till Papi med Ralph, Debbie och Jakob och firar den därborta. Idag ska alla dricka, men de känns bara som att de kommer bli kaos. Så jag föredrar en lugn valhborg faktiskt! 

  Jag brände mig på fritösen igår på jobbet, varm olja och ett varmt galler orsakade min lilla brännskada.  

Ha en riktigt härlig dag nu!

PUSS 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards