Alla inlägg under april 2011

Av sofie - 3 april 2011 19:35

Övningskörningen sög ju...jag övade på att starta och backa i uppförsbacke. Sen var de massa trafik och folk så jag fick panik stup i kvarten. Men! Ralph sa att jag var duktigt och idag är det det som räknas! :)


Här kommer lite bilder från IGÅR!
               


Grym kväll - som anna sa: Ingen syskonfest är den andra lik!

Av sofie - 3 april 2011 11:36

Min dag består av att: 
- Tvätta
- Träffa Sofia
- Övningsköra (?)
- Träna
Sen måste jag hitta något gott att  äta också..
 
Imorgon är det skola.. på ett sätt vill jag försova mig och skita i det samtidigt som jag tycker det ska bli skit kul att träffa alla igen! Har inte träffat någon i klassen på 4 veckor.. heeelt sjukt. 
Nej, nu väntar tvätten!
PUSS

Av sofie - 3 april 2011 10:28

Hej hej!
Hade en fullspäckad dag igår, som vanligt.. 
Dagen började med att vi firade Ralph som blev 27år här om veckan. När vi hade gjort det så åt Ralph och Debbie mat och sen åkte vi vidare tillsammans med Jakob till Eva där Anna, Robin, Danne, Kell, Pappa och Rickard befann sig. Kvällen bjöd på charader, danser, diskussioner och annat skoj!

Dag 

  


Kväll 


Jag lägger upp fler bilder när jag har tid, alltså senare eller någon annan dag! :)


PUSS
 

Av sofie - 2 april 2011 00:06

Helloo..

Haft en mysmys kväll med min ääälskling! Vi gjorde ingenting speciellt som vanligt, men hans sällskap gör allting 10x bättre än vad de annars skulle vara. Just nu längtar jag bara till ett glatt besked och efter det ska jag börja spara till en underbar resa med honom.


Innan jag och Jakob träffades idag så promenerade jag och mamma ner till solstudion, 40-50 minuter tog de ungefär. Där solade vi och jag blev lite irriterad på att jag inte fick färg! Sen nu senare på kvällen såg jag att jag blivit heeeeelt RÖD, både i ansiktet och övre delen av överkroppen. uuups. Men men, de förvandlas till brunhet sen hoppas jag!


Nu efter ett magpass ska jag lägga mig och sova, försöka att inte rynka pannan eller liknande... de svider nämligen. (dumma bränna)

   bästa du!

PUSS 

Av sofie - 1 april 2011 11:33

Mitt hår är bättre nu, de är mycket mindre orange än vad de var igår. Idag är de mer askigt. Dock fortfarande blont. Men nu ska jag vara tålamodigt och vänta någon månad innan jag färgar det igen. 

Så här ser det ut just nu:
     


På den här bilden ser mer ljusbrunt ut än blont och de är den färgen jag vill ha! :)

 


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards