Alla inlägg under april 2011

Av sofie - 24 april 2011 12:42

Hello!

Just nu sitter jag och ler mig igenom alla bilder Deborah lägger upp på våran familj. Jag kan inte älska dom mer, det värmer i mitt hjärta när jag ser alla våran fina minnen tillsammans. Kärlek till dom! 

Annars då? Jag sitter och inväntar på att Jakob ska komma, ska försöka tvinga ut honom i den fina solen så att jag kan få lite färg. Kommer det fungera? Tveksamt.

Ikväll blir det iallafall grillning, kameran hänger med så förvänta er lite bilder här imorgon!


PUSS
 

Av sofie - 23 april 2011 23:40

Haft en härlig morgon, dag och kväll. 
Jag cyklade ner till friskis på björnövägen och provade på DansFuego runt 12-tiden. Det var ganska kul, dock blir de nog roligare när man kan dansen mer. Efter det åkte jag hem igen, för att sedan cykla tillbaka till stan och möta upp Elin. Vi köpte exakt samma klänning, hihi och sen ska jag köpa en bikini som hon köpte idag. Så typiskt! Nu gäller det att planera vad man ska ha på sig i framtiden ;).
Väl hemma igen bjöds det på god påskmiddag tillsammas med Anna och resten av hushållet. Godis och Honungsmelon blandades i magen tillsammans med den goa laxen och potatisen. Umgicks med syster min♥.

     
(den nya klänningen) 


På kvällen kom Elin hit, blev bus och massor med bilder tagna.
    tycker om dig vännen! 


Nu är det dags för sängen, imorgon ska jag vara med min älskling Jakob som jag inte träffat på typ hela veckan. Sen blir de grillning på kvällen med härliga personer!
PUSS 

-

Av sofie - 23 april 2011 09:02

Hej hej


Jag åkte aldrig till Jakob igår, Debbie kom hit istället och vi pluggade lite, tog en runda i spåret, lagade mat och på kvällen satte vi på en film.  


Vi färgade mitt hår också, visar er hur det blev sen!
   PUSS

Av sofie - 22 april 2011 12:00

 


Idag beger jag mig av till Jakob efter att jag har pluggat färdigt och duschat. Får hoppas det blir snart. 


PUSS





HM

Av sofie - 22 april 2011 10:00

  klänning 149:-, linne 49:-, kjol 149:-, bh 149:- + ett par leggins
Är super stolt över att jag köpte 3 saker jag faktiskt behövde! + poäng till mig! 















Av sofie - 21 april 2011 21:22

Åh vilken härlig dag! Vissa dagar har man bara en bra känsla i kroppen, jag fullkomligt älskar när jag har för mycket att göra för att ens hinna tänka. 
Dagen började med att jag åkte ner till stan för att möta upp Anna för "lite" shopping. Vid 13 kom Debb och Papi och lunchade med oss på Jensens, och det var som alltid gudomligt gott! Skulle kunna leva på Jensen´s varje dag... helt sinnes!
Med magen full att en god lunchbiff begav jag och Debbie oss hem till henne cyklandes på 1 cykel. Debbie vågade skjussa mig halva vägen  hem, BRA GJORT! Kollade på ett avsnitt av Off The Map och ett avsnitt av Grey´s, mumma! Ett kort besök hos mamma hann jag också med innan jag gick på lite Info träff på McDonald´s. Min första dag är på Torsdag, längtar super mycket och är jättetaggad till att börja jobba! 

 

Lägger upp bilder på kläderna lite senare, här är jag i mina nya arbetskläder iaf! hihi :D

PUSS 

Av sofie - 20 april 2011 20:41

Heeelo!


Dagen ska jag nog inte säga så mycket om.. jag och Deborah har varit lite smått depprimerade, vi låg över matbordet och klagade på allting omkring oss. Stackars kille som fixade våran ringklocka.. han måste tyckt vi var sjuka Emo´s eller något..
Annars då? Dagen har varit helt OK, har köpt en hårfärg så jag hoppas mitt hår blir bra nu! Sen mååååste jag klippa mig, på ett eller annat sätt.  Vi har köpt en byrå på IKEA som jag och min älskade mamma ska montera ihop nu.

Imorgon har jag fullt upp.. ska försöka lägga upp något under dagen iaf!

 

PUSS

Av sofie - 20 april 2011 08:42

Helt sjukt att jag vaknar såhär tidigt, men de är riktigt skönt att ta vara på dagen ändå! Kl 13 ska jag iallafall åka och kolla på student lägenhet och efter det består min dag av att plugga. Vill plugga klart det mesta denna vecka så jag slipper ha massa att göra klart sen när jag börjar jobba. 
Nästa vecka är de skola, längtar faktiskt lite till att få träffa alla igen. Har ju trots allt bara varit i skolan 1 vecka av 7..

   PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards