Alla inlägg under mars 2011

Av sofie - 6 mars 2011 14:19

Måste visa er en söt bild på min "lillafamilj", kommer se ut sådär hemma hos mig om några år om allting går som jag vill <3

  

Nu drar jag till Deborah..vid kvar över 5 börjar våran 2,5 timmars långa träning. 

Skivstång 1timme
Spinnning 30minuter

Aerobics 1 timme


Vi får väl se hur de känns imorgon när jag ska CYKLA till praktiken, hoppas jag överlever haha.


PUSS

Av sofie - 6 mars 2011 11:33

Hej hej!


Håller på att söka sommarjobb för fullt nu, tar en liten paus nu och uppdatererar er om min födelsedag istället!

Hade en jättebra födelsedag igår. Började med att jag och Jakob gick ut på ett SUPERgott ställe, Ruffino heter det. Det var verkligen jättemysigt. Sen kom vi hem och jag öppnade hans presenter och efter ett tag kom de andra gästerna. Hade en jättebra födelsedag med massor med bra presenter. Dom visar jag allt eftersom.
Bilderna får tala för resten av kvällen.

    

    

                 En av presenterna jag fick! 

    

Tack, tack, tack för en jättebra födelsedag! Ni betyder verkligen allt!! Tänker på Anna och Robin också som inte kunde komma <3

Av sofie - 5 mars 2011 09:06

Idag fyller jag år, grattis till mig!!


Igår förberedde vi lite inför today, ja de jag bakade blev misslyckad. Men jag måste erkänna att jag inte är så bra som jag tror att jag är när de gäller bakning. Här kommer några få bilder av min dag igår..

      

Kameran ger otroligt fina färger i både dagsljus och ljusrörsbelysning

Dessa bilder får avsluta:
      

Av sofie - 4 mars 2011 13:42

Ännnnntliiiiigeeeeeeen har min kamera hamnat här hemma hos mig.

Så här har min förmiddag sätt ut:

Packat upp min kamera, läst användar boken osv
  

Fick med ett gott snack, smakar som "japp","mars" typ..

  

Fotat katterna när dom envisats med att få plats i den lilla lådan som min kamera levererades i.        

Klassiska "ta bild i spegeln så kameran syns"-bilden.Än så länge är jag riktigt nöjd med min kamera, den tar väldigt bra bilder och är inte alls så avancerad vilket jag gillar skarpt. Det kommer alltså komma upp betydligt fler bilder i mina inlägg i framtiden:)

Av sofie - 3 mars 2011 22:17

Måste bara skriva av mig lite, har så mycket känslor som bubblar i kroppen nu när våren är påväg..


Jag är så otroligt stolt över mig själv, över dom som jag växt upp med, dom som uppfostrat mig. Mina syskon, min mamma och pappa, ni betyder mest av allt. 


Vi har gått igenom så mycket tillsammans, svåra saker, riktigt jobbiga saker. Vi har blivit starka individer och en ännu starkare familj. Våra band till varandra är oslagbara, dom går inte att krossa. Vi har våra utrbott på varandra, och resorna tillsammans är inte alltid så roliga hela tiden. Men, vi bråkar för vi älskar varandra, vi är envisa, allihoppa. 


    Jag älskar mina föräldrar, mina kärleksfulla och allmänbildade föräldrar. Ni sätter eran familj före allt annat och det är ni som fått mig till den jag är idag. Det är ni som uppfostrat mina 4 underbara syskon som idag lever ett riktigt bra liv, med bra värderingar och har en riktigt bra framtid framför sig. Ni har uppforstrat 5 barn, förstår ni 5 barn! Ni har lyckats så bra, så sjukt bra! Jag älskar er över allt annat, ni två är mina förebilder. Något jag aldrig saknat i hela mitt liv är kärlek. Ni delar med er av eran kärlek, och de är det viktigaste av allt. Att veta att man är älskar trots alla dumheter man gör. Älskar er, så sjukt mycket!
 


    Jag älskar mina syskon, mina underbara syskon. Er kan man verkligen ha roligt med, slappna av, snacka med allt om. Ni är mina bästa vänner, mina absoluta bästa vänner, som alltid kommer stanna, no matter what. Ni har alla olika roller som är lika viktiga. För mig kommer ni alltid att vara det bästa som hänt. Att ha 4 syskon som gör allting för än, som bryr sig om än på ett sätt som ingen annan någonsin skulle kunna göra. Jag älskar er från djupet av mitt hjärta, ni är verkligen bäst!
 

  Sen har jag även min underbara pojkvän, som jag aldrig brukar skiva så mycket om längre förutom i min lilla dagbok (a). Innan jag blev tillsammans med dig, Jakob, visste jag inte att sånna som du fanns. Jag hade inte en aning om att någon kunde varit så snäll som du, att någon kunde bry sig så mycket som du gör om mig. Du accepterar mig precis som jag är, du är så bra på att visa din kärlek, ge komplimanger, säga att du älskar mig. Vi är perfekta för varann, skulle inte kunna tänka mitt liv utan dig. Love u! 

Av sofie - 3 mars 2011 11:30

Heeeeeej


Min sista "ensamma" dag hemma består av städning, och träning. Börjar tycka om att städa (efter mig själv, BARA). Älskar när de är rent runt omkring än, man mår mycket bättre! 


Nu är min mamma påväg hem.. hon kommer alltså hem vid midnatt någon gång. Imorgon bär det alltså av mot ica för att hämta ut min kamera, sen kommer Fanny hit också. Ska försöka hinna med att baka kladdkaka och chokladbollar också så slipper jag göra det på Lördag. Jag fyller nämligen år om 2 dagar ;), oj oj oj vad sportlovet gått snabbt! 

  

Ge mig sommar!!

Av sofie - 2 mars 2011 21:48

Hello!!

Har ingenting speciellt att skriva till er idag, tänkte ladda upp en video på min saknade mamma och mig. När hon kommer hem kommer jag dessutom få min kamrea, yeeey :D

   hahahahaah!! Love U!


Ska nog börja lägga upp mer videosar istället för bilder, dom är så mycket roligare! 

PUSS 

Av sofie - 1 mars 2011 10:37


 

1. Grease, jag ska leka kille och Anna tjej (vilket inte går så bra då hon nästan börjar gråta för hon skrattar så mycket) haha!
2. Riverside, Jag och debbie kom på en fortsättning till Riverside-låten. Kvällens läxa var att alla skulle kunna dansen i slutet av kvällen. Alla klarade det! ;)


Riktigt rolig kväll.. lägger upp fler videosar allt eftersom då de tar sån tid att ladda upp.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards