Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Tisdag

Av sofie - 29 mars 2011 08:46

Vaknade av att jag trodde jag var försenad till praktiken så jag flög upp och sprang till badrummet... sen kommmer jag på att jag börjar 16! Så nu kan jag inte somna om heller... jisses.


Det händer inte så mycket idag, ska färga och klippa håret och sen ska jag till praktiken. Efter det ska nog jag och mamma försöka oss på Annas magövningspass... får se hur långt vi kommer haha.

Igår gjorde jag om lite på min vita byrå, istället för att ha alla mina smycken gömd i en låda tänkte jag att jag kan kolla på dom varje dag istället.. såhär är det än så länge.
 


Ska införskaffa mig ett träd/hand där jag kan hänga ringarna på.. sen måste jag hitta något där jag kan sätta alla mina halsband/armband på..


PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie - 2 december 2012 11:29

Jag har inte gjort en ny blogg, alla inlägg finns kvar och nya stället jag bloggar på är http://www.nattstad.se/sofiehanssonSå i fortsättningen hittar ni mig där! ...

Av sofie - 2 december 2012 10:56

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:3227624637 " ...

Av sofie - 2 december 2012 10:16


Var jobb hela långa dagen igår, vi fick besök av han som öppnade resturangen och de som jobbade där för 30 år sedan. Jag och Cajsa började nästan gråta, det var så rörande när dom såg varann och blev så otroligt glada! Älsklingen och jag drog till BK...

Av sofie - 1 december 2012 08:55


Julpyntade igår i lägenheten med Jakob, ska köpa lite mer.. fast det känns onödigt ut i fall att jag skulle få en lägenhet i Västerås.. men de är riktigt mysigt iallafalll! Bara milo som saboterar granen... man måste ha koll på honom.. så dryygt.    ...

Av sofie - 29 november 2012 22:57

Jag bara la mig ner i sängen och fick dendära jobbiga känslan jag hade för några veckor sen. Dendära känslan när man inte är tillräcklig, man vet inte vad man gjort för fel. Men jag måste påminna mig själv att jag är en bra person...att alla faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards