Alla inlägg under mars 2011

Av sofie - 11 mars 2011 22:19

Jaaappp!! Äntligeeen blir de av! 


Vet inte vart ska jag börja, jag är så sjukt exalterad!! Vi åker iallafall i Augusti, systrarna.


Fattar ni hur sjukt kul vi kommer ha? Fattar ni hur mycket jag kommer shoppa? Fattar ni hur mycket jag längtar? 

  

Nu blir de bara ett sommarjobb jag måste få, vilket kommer lösa sig så småningom. Ska bli så kul att åka utomlands för första gången med mina systrar. Nästa resa blir antagligen till Grekland, Turkiet eller något liknande. F****n vad roligt vi ska ha!


Lägger upp bilder/videosar från idag imorgon eller på söndag.


PUSS

Av sofie - 10 mars 2011 11:02

     


Såg att HM fått in lite nyheter, beställde genast en vit snygg bikini som man kan ha under den snygga transperanta byxdressen. Klickade även hem örhängena, dock inte skorna (vilket jag vill men har inte råd med).


Nu ska jag börja fixa mig lite smått så jag inte drömmer mig bort alldeles för mycket till sommaren!

-

Av sofie - 9 mars 2011 22:28

Jag önskar du kunde visa att du älskar mig eller att du är stolt över mig.

Av sofie - 9 mars 2011 11:19

Hej!


Så här ser min vecka ut:
Idag: Praktik 13-21.
Imorgon: Praktik 13-21.
Fredag: Praktik 7.30-12.30, sen fria min mormor som blir 90 år.
Lördag: LEDIG = Jakob min älskling<3
Söndag: Ledig!! :D:D Träning?

v.11
Måndag: 6.45-15.30
Tisdag: 7.30 - 16.15
Onsdag: 7.30 - 16.15
Torsdag: 7.30-12.30
Fredag: 7.30-12.30
Helg: Ledig!


v.12
Är det massor med praktik hela veckan förutom onsdag då jag ska färga håret! :D:D

Så ser mina veckor ut framöver, tycker de är kul att praktisera. Men de är tråkigt att man inte får pengar för det. Jaja, nu ska jag snart iväg till Praktiken.


PUSS

Av sofie - 8 mars 2011 16:55

Hade en mycket bättre praktikdag idag än igår, fick hjälpa till med mycket även om man fick göra saker t ex bädda sängar, diska, bre mackor så var det ändå något man fick göra. Imorgon jobbar jag 13-21, lång dag men de ska jag nog klara av. ;) Får en sovmorgon också dessutom.

Nu blir de mellanmål för mig!

  

PUSS


PS. LONDON I SOMMAR!

Av sofie - 7 mars 2011 17:42

Fick ett presentkort från min kära bror på HM. Allt detta för endast 400kronor:


 

         


- fyra st olika pannband 
- en miniplånbok
- en randig tröja
- ett linne
- en vit halsduk
- en kjol (no picture)

-ett svart nagelack (no picture)


Sen köpte jag även
   - ett par skor, 100kr på scorette (STOR rea)


- uber mysig och söt jumpsuit, bikbok - 149kr.


Sen har jag beställt detta ifrån nätet:
 

Hihi, PUSS

Av sofie - 7 mars 2011 17:34

Första dagen på praktiken avklarad. Det var spännande till en början, men långtråkigt när man inte själv får göra någonting. Men de kommer väl efter ett tag. Fick däremot servera socker till kaffet på lunchen, hihi. :):) Hatade mitt schema till en början, men när jag tänker efter är de rätt soft ändå. Jobbar 1 helg av 4, där jag även får en delad tur(suger) och hela helgen blir förstörd. Men men, måste tänka posetivt!


Efter praktiken åkte jag till stan, lunchade med Debbie och shoppade loss. Köpte ganska mycket, visar er i ett inlägg snart!


PUSS

Av sofie - 7 mars 2011 06:54

Hello!

Det här är första gången på någon månad som jag är utan nagellack, jisses vad konstigt de känns. Jaja.. nu ska jag äta frukost och sen ska jag iväg till min praktik. Är ganska pirrig, hoppas dom är trevliga så jag orkar med 4 veckor hihi. :)

   

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards